جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

افتتاح ایستگاه میدان کتاب تا یک‌ماه آینده

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 843815
ایستگاه میدان کتاب به لحاظ ساختمانی بالای ۹۴ درصد پیشرفت دارد تا اواخر مرداد و حدود یک ماه دیگر به عنوان بیست و یکمین ایستگاه خط ۷ و آخرین ایستگاه منتهی‌الیه بخش شمالی این خط افتتاح می‌شود.
افتتاح ایستگاه میدان کتاب تا یک‌ماه آینده
به گزارش جهان نيوز، محمود یوسفی، مدیر پروژه خط ۷ متروی تهران در گفت و گو با شهر درباره پیشرفت فیزیکی ایستگاه میدان کتاب گفت: ایستگاه میدان کتاب به لحاظ ساختمانی بالای ۹۴ درصد پیشرفت دارد و در مرحله تکمیل تجهیزات، تاسیسات و نازک کاری است.

وی افزود: با اتمام این موارد این ایستگاه تا اواخر مرداد و حدود یک ماه دیگر به عنوان بیست و یکمین ایستگاه خط ۷ و آخرین ایستگاه منتهی الیه بخش شمالی این خط است.
مدیر پروژه خط ۷ عنوان کرد: این ایستگاه به لحاظ ساختمانی و نورپردازی شرایط ویژه‌ای دارد و با تجهیز باقی مانده تاسیسات نهایتا تا یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

یوسفی خاطرنشان کرد: با این افتتاح دیگر در بخش شمالی ایستگاهی برای افتتاح نداریم. تا پایان سال یک ایستگاه از بخش جنوبی این خط نیز به نام تختی بهره برداری می‌رسد.
 
https://jahannews.com/vdcgqw97nak9t74.rpra.html
jahannews.com/vdcgqw97nak9t74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *