چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

بازگشت حدود ۵۰ درصد حجاج ایرانی به کشور

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 843701
تا پایان امروز با بازگشت ۴۳۱۳۴ نفر از زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع ۴۹ درصد از حجاج کشورمان به میهن اسلامی باز می‌گردند.
بازگشت حدود ۵۰ درصد حجاج ایرانی به کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، تا پایان امروز پنج شنبه (۲۲ تیرماه) با ۹۶ پرواز از فرودگاه مدینه ۲۱۷۶۹ نفر و ۹۰ پرواز از فرودگاه جده ۲۱۳۶۵ نفر از زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲ سرزمین وحی را ترک کرده و به ایران اسلامی بازمی گردند.

در این اطلاعیه، تعداد زائران ایرانی امروز در جوار خانه خدا ۳۲ هزار و ۹۷۴ نفر در قالب ۲۲۷ کاروان و در مدینه ۹۸۵۰ نفر در قالب ۶۵ کاروان اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است تعداد زائرانی که تا پایان امروز از فرودگاه مدینه راهی کشورمان می‌شوند ۱۲۳۹۸ نفر در قالب ۸۵ کاروان است. 

گفتنی است، امسال ۸۷۵۴۱ زائر ایرانی برای حضور در مراسم حج با پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر به عربستان منتقل شدند که طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است آخرین کاروان‌ها ۲ مرداد به کشورمان بازگردند.
https://jahannews.com/vdcawena649ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdcawena649ny01.k5k4.html
برچسب ها: حجاج حج ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *