دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سردار فدوی: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 843691
هرچند عظمت انقلاب، دشمنان را کور کرده است، اما آن‌ها با رسانه‌ها، فضای مجازی و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند.
سردار فدوی: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل گلزار شهدای روستای قنات‌ملک زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خدمات گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در امیدآفرینی موثر است و امید یعنی مردم امید داشته باشند که هر کاری در داخل کشور وجود داشته باشد توسط خدمتگذاران و نوکران شان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دغدغه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و نظام و نوکران مردم پای کار می‌آیند تا این دغدغه را رفع کنند و امیدآفرینی کامل شود.

فدوی ابراز داشت: اقدامات خدمتگزاران در جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه با کاری که خبیثان در ناامید کردن مردم انجام می‌دهند، فرق می‌کند و هرچند عظمت انقلاب، دشمنان را کور کرده است، اما آن‌ها با رسانه‌ها، فضای مجازی و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد گروه‌های جهادی استان کرمان را در زمینه‌های آبرسانی به روستاها، ساخت جاده و مسکن روستایی و آبخیزداری و سایر موارد مطلوب ارزیابی کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستا‌های دارای تنش یا مشکل آبی را از سال ۱۴۰۱ شروع کردیم که پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی دارند و امیدواریم این پروژه را تا ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

فدوی پیگیری برای تامین بودجه مورد نیاز پروژه‌های آبرسانی را یکی از اقدامات برشمرد و گفت: سیستان و بلوچستان، گیلان و کرمان بیشترین روستا‌های دارای تنش آبی را دارند و با اضافه شدن روستا‌های جدید به طرح آبرسانی کرمان به رتبه اول یا دوم می‌رسد و همه روستا‌های دارای تنش و یا مشکل آبی در سراسر کشور را در طرح آبرسانی می‌بریم.
https://jahannews.com/vdci3pavzt1a5q2.cbct.html
jahannews.com/vdci3pavzt1a5q2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *