يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

روایت تکان‌دهنده ستاره انگلیس: معتاد شده بودم!

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 843632
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، از شش هفته حضور در مرکز ترک اعتیاد و شرایط سخت دوران کودکی‌اش صحبت کرده است.
ستاره فوتبال انگلیس: معتاد شده بودم!
به گزارش جهان نيوز، دله الی پس از جدایی از تاتنهام روزهای بسیار سختی را در زندگی حرفه‌ای سپری کرد و حالا مشخص شد که این وضعیت در زندگی شخصی او هم جریان داشت. 

بر اساس گزارش ورزش سه، این بازیکن در گفت‌وگویی ناراحت کننده با برنامه اورلپ فاش کرد که در چند سال اخیر با دشواری‌های بسیاری روبرو شده که در نهایت باعث شده که خودش برای بهبود شرایطش اقدام کند. 

این ستاره انگلیسی در گفت‌وگو با گری نویل اظهار داشت: «من به قرص‌های خوب‌آور اعتیاد پیدا کرده بودم. این مشکل فقط مربوط به من نیست. این موضوع بیشتر از چیزی که مردم فکر کنند در فوتبال رواج دارد. حالا زمان درستی برای گفتن به مردم است. هرچند صحبت کردن در این باره سخت است و من از مطرح کردن این موضوع هراس دارم. 

وقتی از ترکیه برگشتم، متوجه شدم که نیاز به عمل جراحی دارم. از نظر روانی شرایط بسیار بدی داشتم. تصمیم گرفتم به مرکز ترک اعتیادی که به بهبود شرایط روانی هم کمک می‌کند مراجعه کنم. حس کردم که زمان این کار رسیده است. کسی نمی‌تواند به شما بگوید که به آنجا بروید، این تصمیمی است که خودتان باید بگیرید. 


من در چرخه بدی قرار داشتم. به چیزهایی تکیه کرده بودم که به من آسیب می‌زدند. تمام مدت وانمود می‌کردم خوشحال هستم و انگیزه دارم اما نبرد را از درون باخته بودم. شش هفته در این مرکز ماندم. باشگاه اورتون فوق العاده بود و از من حمایت کرد. تا همیشه از آنها سپاسگزارم. حضور در این مرکز برای مردم ترسناک است اما من هرگز نمی‌توانستم شرایط بهتری را تصور کنم.»

او همچنین درباره شرایط سختی که در کودکی با آن روبرو شده بود گفت: «کودکی من چیزی است که دوست ندارم درباره آن حرف بزنم. اتفاقاتی رخ داد که فراتر از درک بعضی از افراد است. مادرم به مصرف نوشیدنی الکلی اعتیاد داشت. من در هفت سالگی سیگار می‌کشیدم و وقتی هشت ساله بودم شروع به پخش مواد کردم. 

به من گفته شده بود که بچه هشت ساله را متوقف نمی‌کنند تا بگردند و به این ترتیب این من بودم که مواد را پخش می‌کردم. تا 11 سالگی این کار را کردم و در سن 12 سالگی خانواده فوق العاده‌ای من را به فرزند خواندگی قبول کردند. آنها بنده واقعی و خوب خدا بودند و من از اینکه آنها کمکم کردند بسیار خوشحالم.»
https://jahannews.com/vdcdss0jxyt0o96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdss0jxyt0o96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت کمک کن.