يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تایید AFC برای میزبانی پرسپولیس، نساجی و سپاهان در ایران +عکس

دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 843620
کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد.
تایید AFC برای میزبانی پرسپولیس، نساجی و سپاهان در ایران +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بعد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 و مشخص شدن همگروه های تیم های ایرانی، شرط داشتن VAR برای میزبانی از این مرحله باعث شد تا بسیاری از رسانه های خارجی از سلب میزبانی ایران در این رقابت‌ها خبر دهند.

اما در این باره کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان تایید شد.


بدین ترتیب مشکل VAR با همکاری AFC حل شده و طبق گفته مسئولان ورزش در این بازی ها از سیستم کمک داور ویدئویی به صورت اجاره ای استفاده خواهد شد.
 

نکته دیگر در این اعلام برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی‌های پرسپولیس با النصر عربستان، نساجی با الهلال عربستان و سپاهان با الاتحاد عربستان است که نامشخص است.


در 5 سال گذشته بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می شد ولی در این سال دو کشور به دنبال لغو این قانون هستند ولی هنوز AFC لغو زمین بی طرف را رسما اعلام نکرده است.
https://jahannews.com/vdcauenaw49nyi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauenaw49nyi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *