دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

مسمومیت چند نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 842520
فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
مسمومیت چند نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال ۴ نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در بیمارستان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۴ مسافر به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده‌اند، افزود: شناسایی و دستگیری عاملان مسمومیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به شناسایی ۴ نفر از متهمان این پرونده گفت: در این خصوص یک مرد ۴۷ ساله و یک خانم ۴۴ ساله که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی کرده بودند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و ۴۶۳ بطری مشروبات الکلی خارجی تقلبی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده خبر داد و بیان داشت: دستگیری ۲ متهم دیگر این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ نجفی‌پور با اعلام اینکه حال عمومی افراد مسموم شده مساعد گزارش شده است، تصریح کرد: این افراد به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.
https://jahannews.com/vdcirravut1a5w2.cbct.html
jahannews.com/vdcirravut1a5w2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که چنین کثافتهایی سقط می‌شوند.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
کم شدن ...... ناراحتی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
مگه مصرف مشروبات الکی جرم نیست؟!
پس چرا اینقدر راحت و بدون دغدغه از بیمارستان مرخص میشوند؟!.