پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۳

سانسور اعتراضات فرانسه در رسانه‌های اصلاح‌طلب

يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 842336
اصلاح‌طلبان تلاش دارند برخورد پلیس با ناآرامی‌ها را خاص ایران نشان دهند و غرب را فضایی آرام به مخاطب خود معرفی کنند.
سانسور اعتراضات فرانسه در رسانه‌های اصلاح‌طلب
به گزارش جهان نيوز، روزنامه جوان نوشت: هفته گذشته یک مأمور پلیس در فرانسه، یک نوجوان ۱۷ ساله را در یک اتفاق مرتبط با راهنمایی و رانندگی به ضرب گلوله کشت. این راننده نوجوان بعد از متوقف شدن به دست پلیس به سمت خودرویش می‌رود و آن را روشن می‌کند، اما مأمور پلیس به ظن تلاش او برای فرار به سمت وی تیراندازی کرد که به مرگ این نوجوان منجر شد.

با اعلام این خبر، موج اعتراضات در فرانسه توجه رسانه‌های جهان را جلب کرد، اما رسانه‌های اصلاح‌طلب ترجیح می‌دهند چندان به آن نپردازند. اصلاح‌طلبان تلاش دارند برخورد پلیس با ناآرامی‌ها را خاص ایران نشان دهند و غرب را فضایی آرام به مخاطب خود معرفی کنند. طبعاً با چنین سیاستی، نمی‌توانند بگویند صرف یک عدم توقف در برابر پلیس راهنمایی رانندگی، در غرب آدم کشته می‌شود! و پلیس با معترضان به این آدمکشی هم با خشونت تمام برخورد می‌کند.

اصلاح‌طلبان کارویژه‌ای برای بزک کردن غرب مقابل مخاطب ایرانی دارند و لذا نمی‌گویند رئیس‌جمهور فرانسه علیه نقش شبکه‌های مجازی در ناآرامی‌های کشورش موضع گرفته و یا بیشتر بازداشتی‌ها را نوجوان دانسته است. آن‌ها حتی نمی‌گویند که فلان فوتبالیست یا سلبریتی فرانسوی خواستار آرامش مردم و عدم آسیب زدن به اموال عمومی شده است.
https://jahannews.com/vdcdsx0j9yt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsx0j9yt0os6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
کرونا درمان دارد. طاعون درمان دارد. ولی غربزدگی درمان ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوب شما بگو
به طور کامل و شفاف توضیح بده و مردمو روشن کن
اصلاح طلبا این چیزارو سانسور می کنن