پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۶

رئیسی: دولت از مسائل مردم غافل نیست

جمعه ۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 842156
ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات، مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.
رئیسی: دولت از مسائل مردم غافل نیست
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بم اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران‌های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آنها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

رئیس‌جمهور یکی از این مشکلات را کمبود آب شرب برشمرد و گفت: در شهری که به کشاورزی و گردشگری معروف است و در نزدیکی سواحل مکران قرار دارد آب از مشکلات مردم و موجب رنج مردم شده است.

وی افزود: امروز با تلاشی که شده دسترسی به آب گوارا پس از ۱۲ سال امکان‌پذیر شده است و این کارها پیشرفت ساز است.

رئیسی تصریح کرد: در سفر یک‌روزه امروز از چند طرح عمرانی بازدید خواهم کرد. ان شاءالله مردم را در جریان روند طرح‌ها قرار خواهیم داد، هم طرح‌هایی که آماده شده‌اند و هم طرح‌هایی که در مسیر بهره‌برداری قرار دارند.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: یکی از طرح‌های نیمه‌کاره که خوب پیش رفته، شبکه آب‌رسانی از خلیج فارس است که پیشرفت خوبی هم دارد. امروز در میانه راه هستیم و باید ظرف مدت کوتاهی طرح‌ها را به اتمام برسانیم
رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه امروز از چندین طرح در دست اجرا نیز بازدید خواهم کرد، تصریح کرد: باید به سرعت این طرح‌ها را برای بهره‌برداری آماده کرد تا مردم از این ظرفیت‌های بزرگ بهره‌مند شوند.
https://jahannews.com/vdcdkx0j9yt0of6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkx0j9yt0of6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم منتظر عمل به شعارهای انتخاباتی هستند ، هر سال یک میلیون ساخت مسکن ، تورم تک رقمی پویائی اقتصاد و....
آشفته
Iran, Islamic Republic of
دوصد گفته را چو نیم کردار نیست!!!
بقول رهبر انقلاب، باید اثر مثبت این آمارها در زندگی مردم احساس شود.
آیا مردم از گزارشات اقتصادی مثبت دولت در سر سفره و معیشت خود، ارزانی و تامین حداقل های معیشتف کاهش هزینه ها را احساس می کنند؟1
هرگز!.
هر روز گرانی و بازارهای آشفته.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دولت اصلا به مسائل مردم توجه نداره
کدوم مردم
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم؟،...
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم فقط حجاب و اینترنت نیست
United States
غیرت و عفت و حجاب جامعه بسیار مهم است که الحمدلله دولت رئیسی باعث زیاد شدن این فاکتورهای مهم در جامعه ی اسلامی شده است ..... مهمترین مسئله ی نظام هم رسیدگی به اوضاع محور مقاومت و فلسطین است. مردم هم همگی راضی هستند ماشالله....