يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر

سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 841931
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر خبر داد.
دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در این طرح ۱۱۱ نفر از سارقان و مالخران که به صورت شبکه‌‌ای کار می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: ۲۵۰ دستگاه تلفن همراه، ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی قطعات و لوازم خودروی سرقتی که در انبارها نگهداری می‌شدند از متهمان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با اشراف بر مالخران توانستند آنها را شناسایی و دستگیر کنند گفت: مأموران با استفاده از مهندسی معکوس بعد از شناسایی مالخران توانستند سارقان را شناسایی کرده و تعدادی از این سارقان را که به صورت شبکه‌ای زورگیری، کیف‌قاپی و قاپ زنی کرده و گوشی‌های مسروقه را به مالخران می‌دادند دستگیر کنند.

وی افزود: مالخران گوشی‌های مسروقه را در اختیار اتباع بیگانه قرار داده تا از کشور خارج کنند که قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شده و کلیه اموال کشف شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: به دنبال اجرای طرح‌های پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری سرقت منزل که جزو دغدغه‌های مردم و فرماندهی بوده است  ۲۰ درصد کاهش یافته و در قاپ‌زنی هم کاهش داشته‌ایم.
https://jahannews.com/vdcdsf0jfyt0on6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsf0jfyt0on6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب بعدش چي ؟؟؟!!!.