شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه برای‌ خانوارهای دهک اول تا سوم/ یارانه ۲۵ میلیون نفر امشب زیاد می‌شود

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 841036
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی و افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه برای همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ‌اجرا می‌شود.
یارانه ۲۵ میلیون نفر امشب زیاد می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این اطلاعیه آمده است: در راستای پوشش کامل سه دهک اول درآمدی و تحقق حمایت های دولت برای تامین سبد غذایی خانوارها، از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه، افزایش اعتبار برای هر سه دهک اعمال می شود.

بر اساس این اطلاعیه، شرط بهره‌مندی از اعتبار افزایشی، خرید بیش از ۸۰ درصد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

این اطلاعیه می افزاید: خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، این طرح برای همه مشمولین، اختیاری است.

شیر کم‌چرب بطری، پنیر، گوشت مرغ،تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک است.

۸ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان، بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی و امکان بهره‌مندی عموم مردم از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

امشب یارانه ۲۵ میلیون نفر زیاد می‌شود
بر اساس گزارش تسنیم، امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ که حدود ۸۰ هزار تومان است تنها به حساب سرپرستان سه دهک اول واریز می‌شود.

افراد مشمول این طرح در صورت خرید حداقل ۳۲۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اساسی ظرف یک ماه می‌توانند از این مبلغ بهره‌مند شوند. هم اکنون حدود ۷۰ هزار فروشگاه کالا‌های یارانه‌ای را در اختیار مردم قرار می‌دهند.
https://jahannews.com/vdcjtveomuqexyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtveomuqexyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *