جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲
مهدوی:

الان زمان انتقاد از قلعه‌نویی و عنایتی نیست

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 840736
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید به تیم‌های بزرگسالان و امید زمان بدهیم، اکنون وقت انتقاد نیست.
الان زمان انتقاد از قلعه‌نویی و عنایتی نیست
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با فارس، در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت کافا با توجه به سطح تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌ها، اظهار داشت: باید ابتدا رنکینگ‌ها و اتفاقاتی که پس از تورنمنت‌ها می‌افتد را ببینیم. کافا هر سال در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود‌. باید دید آیا تیم ما شرایط حضور در تورنمنت بهتری را داشت؟ فکر می‌کنم چنین شرایطی نبود. از طرفی امیر قلعه‌نویی می‌خواهد محکی داشته باشد. در این میان انتقاداتی مطرح می‌شود و خیلی‌ها او را سیبل می‌کنند. بازی کردن با تیم‌هایی مثل افغانستان و قرقیزستان شاید چندان مثمرثمر نباشد اما در هماهنگی بازیکنان با تدابیر کادرفنی و حتی رنکینگ تاثیرگذار است‌.

* حضور در کافا کار خوبی است 
وی افزود: مثلا مهدی طارمی پیش از این فقط یک بار برای تیم ملی هت‌تریک کرده است‌. هرچند بیشتر بازیکنان ما در سطح اروپا و جهان هستند و لژیونرهای خیلی خوبی  داریم‌. نفرات داخلی‌مان هم در سطح اول آسیا هستند و خوب است کنار هم محک بخورند. شاید بازی درون تیمی برای بازیکنان و کادرفنی که می‌خواهند آن‌ها را محک بزنند، چندان جذاب و دلچسب نباشد‌. به همین دلایل حضور در کافا کار خوبی بود.

* از همان ابتدا نباید با تیم‌های قوی بازی کرد
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درخصوص اینکه ایران در صورت صعود به فینال یک بازی آبرومند هم با ازبکستان خواهد داشت، گفت: این بازی خیلی خوب است. قانون اردوهای ملی و تورنمنت‌ها همین است که کار را از تیم‌های ضعیف شروع کرده، به تیم‌های متوسط  و سپس قوی برسید‌. در نهایت هم باید بار دیگر با تیم‌های ضعیف‌تر بازی کنید‌. در همان ابتدا کار را مقابل تیم‌های قوی شروع نمی‌کنند.

* تیم ملی با قلعه‌نویی و کادر ایرانی‌اش آینده روشنی دارد 
مهدوی درمورد آینده تیم ملی با کادرفنی فعلی، توضیح داد: آینده تیم ملی خیلی روشن است‌‌ زیرا عناصر و اسکلت اصلی برای موفقیت را داریم و اتفاقات خوبی با مربیان ایرانی می‌افتد‌. در سال‌های گذشته مربیان ایرانی نمره قبولی گرفته‌اند‌. اگر به قلعه‌نویی و کادرش فرصت بدهیم نتیجه آبرومندانه‌ای کسب خواهیم کرد.

* تیم امید پس از یک سال بازی کرد باید به عنایتی هم زمان بدهیم 
وی درخصوص اینکه تیم ملی امید پس از یک سال در شرایطی که برای اولین بار رضا عنایتی روی نیمکتش بود موفق شد سوریه را ۳ بر یک شکست بدهد، گفت:  این تیم فقط یک هفته قبل از تورنمنت غرب آسیا با کادرفنی جدید تمرین کرد. آن هم با عواملی که تاکنون کنار هم نبوده‌اند. باید به عنایتی و شاگردانش هم زمان بدهیم و حرفه‌ای فکر کنیم. باید فرصت را برای آن‌ها غنیمت بشماریم. زمان خیلی شرط است. این تیم پس از یک سال اولین بازی‌اش را با کادرفنی جدید انجام داد و نتیجه قابل قبولی گرفت.

* الان زمان انتقاد از قلعه‌نویی و عنایتی نیست
مربی اسبق تیم‌های ملی پایه کشورمان خاطرنشان کرد: وقتی عده‌ای تصمیم‌گیری می‌کنند حتما خیلی از مسائل را در اتاق فکر خود رصد کرده‌اند. اجازه بدهیم قلعه‌نویی و عنایتی کارشان را انجام بدهند. الان چه انتقادی می‌توانیم بکنیم؟ چه اتفاقی قرار است در حال حاضر بیفتد . الان زمان انتقاد از این دو مربی و تیم‌هایشان نیست.
https://jahannews.com/vdcfmxdcvw6djea.igiw.html
jahannews.com/vdcfmxdcvw6djea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر ساله به مربیان غیر موثر و مبتدی زمان می دهیم ولی هر بار جز ضرر عایدی برای فوتبال ندارند
Iran, Islamic Republic of
عنایتی هم مثل مهدوی کیا و ....هزینه بر و غیر مفید هستند