دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

احیای خط تولید خودروسازان ایرانی با حضور رئیسی

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 840556
خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.
احیای خط تولید خودروسازان ایرانی با حضور رئیسی
به گزارش جهان نيوز، دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه به وقت محلی در دومین روز از سفر رسمی به ونزوئلا، از خط تولید دو خودروساز ایرانی که مجددا پس از سال‌ها در ونزوئلا احیا شده است، بازدید کرد.

در نمایشگاهی که به همین منظور برپا شده است، بخشی از تولیدات دو شرکت «تراکتورسازی ون-ایران» و «سایپا» که مجددا پس از سال‌ها خط تولید و صادرات خود را در ونزوئلا راه‌اندازی کرده‌اند، به نمایش گذاشته‌ شده است.

ظرفیت تولید کارخانه تراکتورسازی ایران در ونزوئلا سالانه 1200 دستگاه تراکتور است و تاکنون هزاران کشاورز ونزوئلایی در صف دریافت محصولات این شرکت قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور در بازدید از این نمایشگاه، دستور احیای کارخانه تراکتورسازی پس از 9 سال تعطیلی و کارخانه خودروسازی پس از 7 سال تعطیلی را صادر کرد.کارخانه تراکتورسازی و همچنین خودروسازی که در دهه 80 به صورت مشارکتی بین شرکت‌های ایرانی و ونزویلایی، در این کشور تاسیس شده بودند، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل شدند و اخیرا با برطرف کردن موانع مجددا احیا شدند.
https://jahannews.com/vdcftxdcvw6djta.igiw.html
jahannews.com/vdcftxdcvw6djta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *