يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

منوچهر والی‌زاده دچار ناراحتی قلبی شد

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 840257
منوچهر والی‌زاده دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون به‌علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود و لحظاتی پیش برای ادامه درمان راهی منزل شد.
منوچهر والی‌زاده دچار ناراحتی قلبی شد
به گزارش جهان نيوز، منوچهر والی‌زاده، پیشکسوت رادیو و دوبلور به‌علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و تحت نظر پزشکان متخصص قرار گرفت.

خبرنگار تسنیم جویای احوال او شد و در گفت‌وگویی تأکید کرد که رگ‌های قلبش دچار گرفتگی شده بودند و این عارضه قلبی باعث شد تحت درمان قرار بگیرد، خوشبختانه پس از رفع این مشکل لحظاتی پیش ترخیص شده‌ است و برای ادامه درمان به منزل می‌رود.

وی افزود: چند کاری برای دوبله دارم اما پزشکان خواسته‌اند حداقل یک هفته هیچ‌کاری انجام ندهم حتی رانندگی هم نکنم.

والی‌زاده از صداهای ماندگاری است؛ بازیگر، دوبلور و گوینده‌ای که در سال 1337 وارد حرفه تئاتر شد و پس از آشنایی با منصور متین وارد حرفه گویندگی شد.

او از 16سالگی وارد حرفه دوبله شد و هم‌اکنون از باتجربه‌‌ترین دوبلورهای ایران به حساب می‌آید، او در دوبله چندان اهل صداسازی نیست و برای هر شخصیت ریزه‌کاری‌هایی را رعایت می‌کند که متناسب با جایگاه او باشد.

وی در دوران نوجوانی که فعالیت تئاتر می‌کرد از طریق «منصور متین» وارد حرفه گویندگی رادیو شد.
https://jahannews.com/vdcdkz0j5yt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkz0j5yt0ox6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *