شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آزمون: از حضور در تورنمنت کافا خیلی خوشحال هستیم/ از ۱۵ سالگی زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 840256
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از حضور این تیم در تورنمنت کشورهای آسیای مرکزی ابراز خوشحالی کرد.
آزمون: از ۱۵ سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار آزمون در آستانه سفر اعضای تیم ملی فوتبال ایران به قرقیزستان برای شرکت در تورنمنت کافا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی است و بازیکنان در حال کسب آمادگی برای تورنمنت کافا هستند. تیم‌هایی در این تورنمنت شرکت می‌کنند که به آنها خیلی احترام می‌گزاریم؛ از افغانستان تا عمان و ازبکستان که در حال پیشرفت هستند. خیلی خوشحال هستیم که در این تورنمنت حضور داریم و این بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در تورنمنت کافا و مصاف با تیم‌هایی مانند افغانستان و قرقیزستان می‌تواند به آمادگی تیم ملی ایران برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا کمک کند یا خیر، گفت: این برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده است و فدراسیون باید به این سؤالات پاسخ بدهد، تمرکز ما بازیکنان روی این است که مقابل همه تیم‌ها، آمادگی کاملی در زمین بگذاریم و فقط به پیروزی فکر کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران که اولین حضور خود در اردوی تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه می‌کند، تصریح کرد: من از 15سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کردم و الآن هم کارها به‌نحو احسن انجام می‌شود، کم‌وکسری نداریم و امیدوارم کارمان را همین‌گونه به پایان برسانیم.
https://jahannews.com/vdccpxq4e2bq0i8.ala2.html
jahannews.com/vdccpxq4e2bq0i8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *