جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 840196
ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیست و سومین هفته متوالی در شهرهای مختلف علیه نخست وزیر این رژیم و طرح اصلاحات قضایی وی تظاهرات برگزار کردند.
ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی
به گزارش جهان نيوز، ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه برای بیست و سومین هفته متوالی در شهرهای مختلف علیه نخست وزیر این رژیم و طرح اصلاحات قضایی وی تظاهرات برگزار کردند.

محور تظاهرات امشب همانند هفته‌های پیش، تل‌آویو بوده و بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها هزار نفر در این تظاهرات مشارکت داشته‌اند.
 
فیلم

نتانیاهو و کابینه افراطی او مدعی است که هدف از طرح تغییرات ساختاری نظام قضایی رژیم صهیونیستی، ایجاد توازن بین قوا مققننه و قضایی است اما منتقدان آنها با رد این استدلال هشدار می‌دهند که با اجرای تغییرات مدنظر کابینه نتانیاهو، قدرت افسارگسیخته و بدون مهاری در اختیار کابینه و قوه اجرایی قرار خواهد گرفت.

تظاهرات روز شنبه در فلسطین اشغالی در شرایطی انجام شده که کابینه نتانیاهو و اپوزیسیون با میانجیگری اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی در حال مذاکره برای سازش درباره طرح اصلاح ساختار قضایی هستند اما هنوز نتیجه ملموسی از این مذاکرات به دست نیامده است.

پیشتر «آرنون اوشیری» یک صهیونیست ۶۶ ساله در مصاحبه با خبرگزای فرانسه درباره چرایی ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو اینطور توضیح داد: «مهم است که احتمال تبدیل شدن اسرائیل به دیکتاتوری از بین برود. این دولت فاسد پر از آدم‌های قانون شکن است که می‌خواهند سطح کشورمان را به سطح یک کشور جهان سوم تنزل بدهند».
https://jahannews.com/vdcf1xdcvw6djya.igiw.html
jahannews.com/vdcf1xdcvw6djya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *