پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تجلیل امیرعبداللهیان از‌ استقامت اسدالله اسدی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب: 840195
وزیر امور خارجه در استقبال از اسدالله اسدی، از استقامت ستودنی این دیپلمات ایرانی در طول مدت طولانی بازداشت غیرقانونی و طاقت فرسا در زندان‌های بلژیک تجلیل کرد.
تجلیل امیرعبداللهیان از‌ استقامت اسدالله اسدی
به گزارش جهان نيوز، اسدالله اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی ایران که پس از تحمل حدود ۵ سال بازداشت و زندانی شدن غیرقانونی ابتدا در آلمان و سپس بلژیک، اخیرا آزاد و به میهن اسلامی بازگشته است، عصر امروز (شنبه) ۲۰ خرداد در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از مدیران و دیپلمات‌های کشورمان قرار گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن خوشامدگویی، بازگشت سرافرازانه و مسرت بخش این دیپلمات ایرانی به میهن اسلامی را به وی، همسر، فرزندان و خانواده او و نیز جمع همکاران وزارت امور خارجه تبریک گفت.

وزیر امور خارجه ضمن تجلیل از استقامت ستودنی اسدی در طول مدت طولانی بازداشت غیرقانونی و طاقت فرسا در زندان‌های بلژیک و صبوری و سلوک عزتمندانه وی برای تأمین منافع ملی و پاسداری از عزت و اقتدار کشور و ملت بزرگ ایران، خطاب به اسدی گفت: دولت، دستگاه دیپلماسی و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در پی دستگیری غیرقانونی و اتهام بی اساس وارد شده به دیپلمات کشورمان و نقض فاحش کنوانسیون وین، تمام توان و ظرفیت خود را به کار بست و با اتخاذ مواضع و‌ گام‌های منطقی و قاطع، خوشبختانه امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها و حضور شما در کشور هستیم.

اسدالله اسدی دیپلمات آزاد شده ایرانی نیز در این دیدار، با اشاره اجمالی دوران بازداشت و زندانی شدن خود ابتدا در آلمان و سپس در زندان‌های بلژیک، از تلاش‌های مجدانه و مؤثر دولت، دستگاه دیپلماسی و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برای تحقق آزادی خود و نیز ناکام گذاشتن طراحی صهیونیست‌ها و تروریست‌ها به منظور تحقق اهداف نامشروع شان، تشکر و قدردانی کرد.
https://jahannews.com/vdceo78vnjh8ezi.b9bj.html
jahannews.com/vdceo78vnjh8ezi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقای امیرعبدالهیان مشغل های مهمتر از دیدار با قهرمان ملی ما را داشتند که این دیدار را بعد از حدود ۱۰ روز برگزار کردند ، در حالی که وزیر و مسئولین می بایست از لحظه نخست در کنار اسدی عزیز می بودند