شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اختصاص ۲۵ هزار سهمیه استخدامی در حوزه سلامت

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 840007
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: برای جذب‌ نیروهای جدید در حوزه سلامت، سازمان اداری و استخدامی بیش از ۲۵ هزار سهمیه اختصاص داده است.
اختصاص ۲۵ هزار سهمیه استخدامی در حوزه سلامت
به گزارش جهان نيوز، میثم لطیفی در همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ما معتقدیم چیزی مهمتر از موضوع سلامت وجود ندارد و پیشگیری بهتر از درمان است؛ لذا در صدور مجوزها نگاه ویژه ای به حوزه سلامت داشته‌ایم.

وی با بیان این که  سازمان اداری و استخدامی برای جذب‌ نیروهای جدید در حوزه سلامت، سهمیه بیش از ۲۵ هزار نفر اختصاص داده است، افزود: در جهت رفع مشکلات موجود در حوزه سلامت، نیروهای فعال در حوزه منابع انسانی نقشی کلیدی دارند و معتقدیم که باید فعالان این حوزه با تمام وجود در مسیر رفع مشکلات و رشد پیشرفت‌ها تلاش کنند.

لطیفی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه درمان گفت: طرح‌های دارویار، نسخه‌نویسی الکترونیک، نظام ارجاع و پزشک خانواده و پزشکی از راه‌دور از جمله طرح‌های مهم و اثرگذار در حوزه سلامت بوده و در عمل گاهی با مشکلاتی مواجه شده است که باید عارضه‌یابی و اصلاح شوند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: در برنامه ششم توسعه رشد بهره‌وری در حوزه‌های مختلف از جمله منابع انسانی مورد تاکید بود ولی در عمل گاهی رشد کمتر از یک درصد بوده که این مشکل را باید اصلاح کرد و تا اصلاح نشود، نمی‌توانیم بگوییم بهره‌وری ایجاد شده است.
https://jahannews.com/vdcgzz97uak9tz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz97uak9tz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *