جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زلاتان ابراهیموویچ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 839639
بازی میلان مقابل هلاس ورونا در هفته پایانی رقابت های سری آ ایتالیا، آخرین بازی دوران حرفه ای زلاتان ابراهیموویچ بود و باید دید که او چه برنامه ای برای زندگی خود پس از کنار گذاشتن فوتبال حرفه ای دارد.
زلاتان ابراهیموویچ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، زلاتان که هنگام خداحافظی از هواداران میلان احساساتی شده بود و اشک می ریخت، گفت:"خاطرات و احساسات زیادی در این ورزشگاه وجود دارد. اولین باری که به اینجا آمدم به من خوشبختی دادید، بار دوم به من عشق دادید. من می خواهم از خانواده ام و همه کسانی که به من نزدیک هستند به خاطر صبرشان تشکر کنم. می خواهم از خانواده دومم تشکر کنم.

بازیکنان، مربی و کادرش به خاطر مسئولیتی که به من دادند. می خواهم از مدیران به خاطر فرصتی که به من دادند تشکر کنم. از صمیم قلب، می خواهم از شما هواداران تشکر کنم. شما با آغوش باز از من استقبال کردید و من تا پایان عمر هوادار میلان خواهم بود. وقت آن است که از فوتبال خداحافظی کنیم، اما نه با شما. خیلی سخت است، احساسات بسیار زیاد است. اگر خوش شانس باشید شما را در اطراف می بینم. زنده باد میلان و خداحافظ."

زلاتان در 41 سالگی تصمیم گرفت که از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کند.
 
https://jahannews.com/vdcfm1dc1w6dmva.igiw.html
jahannews.com/vdcfm1dc1w6dmva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *