شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خاطره محمد گلریز از دیدارش با امام (ره)

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب: 839627
گلریز خواننده موسیقی انقلابی گفت: یکی از خاطرات ماندگار من این است که به همراه حمید سبزواری، احمدعلی راغب و دیگر دوستان خدمت امام رسیدیم.
خاطره محمد گلریز از دیدارش با امام (ره)
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی، درباره شخصیت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) بی تردید‌ از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بودند، ایشان خیلی ساده زیست بودند و اخلاق نیکویی داشتند. همیشه خودشان را خدمتگذار مردم می‌دانستند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های ایشان این بود که همیشه در سلام دادن سبقت می‌گرفتند و ابتدا به مخاطب خودشان سلام می‌کردند و البته ویژگی دیگر امام این بود که همیشه در هر شرایطی نماز اول وقت شان ترک نمی‌شد و با قرآن مانوس بودند.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های شخصیتی امام طبع لطیف و شاعرانه‌ای داشتند و دیوان ایشان حکایت از این مسئله می‌کند و من هم توفیق داشتم یک آلبومی از شعر‌های ایشان را بخوانم و شعر‌های ایشان مورد توجه مردم قرار گرفته است.

گلریز توضیح داد: خوشحالیم که در زمانی که زندگی می‌کردیم که امام خمینی (ره) حضور داشتند و یکی از خاطرات ماندگار من این است که خدمت امام رسیدم و هیچ وقت این خاطرات و حضور را فراموش نمی‌کنم.درباره سرود شهید مطهری به همراه حمید سبزواری و احمدعلی راغب و دیگر دوستان خدمت امام رسیدیم و لحظات بیادماندنی را بیاد دارم.

وی درباره روز درگذشت امام خمینی (ره) اظهار کرد: آن روز را خوب به خاطر دارم در حال رفتن به محل کارم بودم، متوجه شدم مردم حال و هوای غریبی دارند ودر بهت و حیرانی‌اند و گریه می‌کنند. آن زمان هم دستگاه موبایلی وجود نداشت تا از اتفاقات روز سریعتر مطلع شویم. به اداره که رسیدم تعطیل شده بود و بعد آن متوجه شدم حضرت امام رحلت کرده‌اند.
 
https://jahannews.com/vdccioq4m2bq1e8.ala2.html
jahannews.com/vdccioq4m2bq1e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *