جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افت ادامه‌دار قیمت سکه و ثبات در بازار ارز

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 839570
قیمت انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه با کاهش 200 تا 400 هزار تومانی روبرو شد.
افت ادامه‌دار قیمت سکه و ثبات در بازار ارز
به گزارش جهان نيوز، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۱۳۵ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۳۰۴ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار به نرخ توافقی صرافی، امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۱ هزار و ۷۱۳ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۲۱۳ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و 730 تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیررسمی با افت قیمت نسبت به روز پنج شنبه 50 هزار 800 تومان اعلام کردند. 

کارشناسان اقتصادی معتقدند، با اجرای توافقات بین‌المللی و مالی و گشایش‌های ارزی مطرح شده در روزهای گذشته، نرخ ارز در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز با کاهش 200 هزار تومانی به نرخ 26 میلیون و 200 هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت 300 هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار، با کاهش 300 هزار تومانی به نرخ 15 میلیون و 900 تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت 400 هزار تومانی به قیمت 10 میلیون و 300 هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ 5 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت 2 میلیون و 481 هزار تومان داد و ستد شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و 744 هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با کاهش یک صدم درصدی، 1948 دلار بود.
https://jahannews.com/vdcjaheoyuqetiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaheoyuqetiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *