پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

اجرای حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس»

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 839556
دادستان تهران از اجرای حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس» و پرداخت کامل ردِ مال به تمامی ۱۲۴۸ نفر مالباخته خبر داد.
اجرای حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس»
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی صالحی با اشاره به اجرای حکم پرونده در دادسرای جرایم اقتصادی تهران، اظهار کرد: محکومان این پرونده که ۶ نفر هستند با جلب اعتماد مردم از طریق سپرده پذیری غیرمجاز، به اتهام اخلال جزئی در نظام اقتصادی کشور به حبس، جزای نقدی و ردّمال محکوم شده اند.

وی ادامه داد: دو شرکت «دهکده آبی پارس» و «آینده سازان سرزمین من» بدون تأیید بانک مرکزی، وجوه مردم را دریافت و با وعده پرداخت سود‌های هنگفت بانکی، موجبات اغوا و فریب مالباختگان را فراهم آورده بودند.

دادستان تهران اضافه کرد: پرونده بالغ بر یک هزار و ۲۴۸ نفر شاکی داشت و مبلغ رد مال تعیین شده ۱۰۴ میلیارد تومان بوده که پس از ارجاع به شعبه اجرای احکام، جلسات متعددی با حضور محکومان، شکات و وکلای طرفین در دادستانی تهران برگزار و درخصوص نحوه پرداخت ردّمال تصمیم گیری نهایی و منتهی به پرداخت کامل رد مال به مالباختگان شد.
https://jahannews.com/vdcdkn0j9yt0sk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkn0j9yt0sk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
پرداخت کامل یعنی اینکه چند سال پول مردم دستشون بوده و حالا مبلغ ناچیزی از اون رو به مردم دادن و تمام. تورم توی این چند سال چند درصد بوده؟