شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تمجید ویژه بهترین گلزن خارجی پورتو از طارمی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 839511
مهاجم سال‌های گذشته تیم پورتو، ستاره تیم ملی ایران را دارایی بزرگ فینالیست مسابقات جام حذفی پرتغال دانست.
تمجید ویژه بهترین گلزن خارجی پورتو از طارمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پورتو فردا شب (یکشنبه) در فینال مسابقات جام حذفی پرتغال مقابل براگا صف‌آرایی می‌کند. شاگردان سرجیو کونسیسائو، لیگ برتر را با کسب جایگاه دوم به پایان رساندند و یکشنبه فرصت دارند تا ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی لیگ را در جام حذفی جبران کنند.

این مسابقه، تکرار فینال جام حذفی پرتغال در فصل 98-1997 به شمار می‌رود. دیداری که پورتو با نتیجه 3 بر یک بر براگا غلبه کرد و فاتح جام قهرمانی این مسابقات شد.

ماریو ژاردل، بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو که در این مسابقه موفق به گلزنی شد، گفت‌وگویی با خبرگزاری «لوسا» پرتغال داشت. وی درباره شرایط پورتو برای قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: قطعاً پورتو مدعی اصلی قهرمانی است. شکست در لیگ باعث تضعیف آنها نمی‌شود و بازیکنان پورتو تلاش می‌کنند مسیرشان را که مدت‌هاست آغاز کرده‌اند، ادامه بدهند. این یک انگیزه برای پورتو خواهد بود.

مهاجم برزیلی سابق پورتو همچنین به تمجید از آقای گل ایرانی لیگ برتر پرتغال پرداخت و گفت: پورتو یک دارایی بزرگ به نام مهدی طارمی را دارد. او بازیکنی متمایز و موثر است و تمایل به گلزنی دارد. طارمی مرا به یاد ژاردل می‌آورد (با خنده). پورتو امکانات هجومی خوبی دارد و طارمی برای تیمش موثر بود. به او بابت این فصل عالی تبریک می‌گویم.

طارمی در 33 دیداری که از فصل 23-2022 لیگ برتر پرتغال به میدان رفت، آمار 22 گل و 8 پاس گل را به نام خود ثبت کرد و بالاتر از گونچالو راموس از بنفیکا، عنوان آقای گلی مسابقات را به دست آورد.
https://jahannews.com/vdcezo8vzjh8xni.b9bj.html
jahannews.com/vdcezo8vzjh8xni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *