چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵

بازار مرغ به آرامش رسید

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 839415
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: با توجه به توزیع مناسب مرغ در تهران و دیگر استان ها، بازار مرغ به آرامش رسیده است.
بازار مرغ به آرامش رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای مسعود امراللهی گفت: بنابر بازرسی های صورت گرفته با واحدهایی که مرغ را بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسانند، برخورد  می شود و در این خصوص نظارت‌ها کماکان در روزهای آینده  وجود دارد.

به گفته او،  با توجه به بهبود بحث ورود مرغ به تهران پیش بینی می شود که التهابات طی روزهای آتی کاهش یابد.

امراللهی با بیان اینکه در میدان بهمن مرغ با نرخ ۶۸ هزارتومان از طریق سامانه ستکاوا در اختیار واحدهای صنفی قرار می گیرد،گفت: براین اساس مرغداران موظف به فروش با نرخ مصوب ۷۳ هزارتومان هستند.
 
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد از توزیع مرغ به میزان کافی در تهران و شهرستان ها خبر داد و گفت: اکنون هرکیلو مرغ در خرده فروشی ها با نرخ ۷۳ هزارتومان و در میادین کمتر از نرخ مصوب توزیع می شود.

امراالهی گفت: فروشندگان مرغ در سطح خرده و عمده فروشی موظف به ارائه فاکتور به خریداران هستند و در صورتی که افراد از ارائه فاکتور خودداری کنند، مردم می‌توانند این تخلف را به سامانه ۱۲۴ یا شماره پیامک ۳۰۰۰۸۱۳۶ اطلاع دهند.
 
https://jahannews.com/vdchzwn6m23nxkd.tft2.html
jahannews.com/vdchzwn6m23nxkd.tft2.html
برچسب ها: مرغ قیمت بازار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
آرامش در سقف !!!
عباس
Iran, Islamic Republic of
ما که با تمام وجود آرامش را حس می کنیم!
آرامش در قیمت
میوه ها
گوشت
لبنیات
ماشین و موتور سیکلت و ...
فیلم های سینمایی چند بار تکرار
و چه آرامشی؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ما ملت آرامش داريم خيلي زياد !
از شدت آرامش داريم منفجر ميشيم همه چيز عالي ارزان درامد ها در حد عالي همه راضي از زندگي ديگه از اين بهتر نميشه آرامش و آسايش براي مردم تهيه ديد همه هرشب مشتاق شنيدن اخبار از صدا و سيما در خصوص نوسان قيمتهاي مرغ و گوشت و سكه و طلا و ارز و
تيراندازي هاي خونين و مكرر در سراسر امريكا و آتش سوزي ها و تصادفات و واژگوني خودروها وهادت فلسطينيان و ... . سراسر جهان و ساير اخبار مسرت بخش و شادي افرين از صدا و سيما هستند يك شب كه از اين جور اخبار پخش نميشه همه زنگ مي زنند به 162 كه چه اتفاقي افتاده چرا اخبار مسرت بخش پخش نمي كنيد دلمون پوسيد تو خونه !!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
گران كردن خيالشان راحت شد به آرامش رسيدند ؟؟.
خدا رو شکر که دولت انقلابی سر کار هست و تونست آرامش رو به بازار مرغ برگردونه !!!