شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تهران به ۹۰۰۰ اتوبوس جدید نیاز دارد

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 839414
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید ظرفیت قراردادی ما و توافقات با دولت برای تحویل گرفتن اتوبوس در همین امسال بیش از ۳۰۰۰ دستگاه باشد.
تهران به ۹۰۰۰ اتوبوس جدید نیاز دارد
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز تهران به حداقل ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد و با تدابیر بودجه‌ای صورت گرفته در شورا و شهرداری و انتظاراتی که از وزارت کشور داریم، ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس جدید مورد مطالبه ما تا پایان سال جاری است.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت قراردادی ما و توافقات با دولت برای تحویل گرفتن اتوبوس در همین امسال بیش از ۳۰۰۰ دستگاه باشد بگونه‌ای که بتوانیم در امسال ۲۰۰۰ دستگاه جدید با قرارداد مستقیم و ۱۰۰۰ دستگاه نیز از وزارت کشور تحویل بگیریم.

رییس شورای شهر تهران یاداور شد: قرارداد‌های فعلی منعقد شده بصورت مستقیم با خودروسازان داخلی جهت تحویل در امسال حداکثر به میزان جمعا ۷۶۰ دستگاه است که مربوط به شرکت‌های عقاب افشان و اسنا می‌باشد.
 
https://jahannews.com/vdcgqy97tak9wt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqy97tak9wt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *