جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مدافع ناراضی فسخ کرد و رفت!

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 839408
ابوالفضل جلالی مدافع جوان و ناراضی استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
مدافع ناراضی فسخ کرد و رفت!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، کمتر از 12 ساعت پس از شکست استقلال در شهرآورد پایتخت، مدافع ملی پوش این تیم قراردادش را فسخ کرد. ابوالفضل جلالی که در این فصل از رقابت های لیگ برتر چندان مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته بود، از جمع آبی ها جدا شد.

جلالی که از مدت ها پیش به همراه برخی دیگر از بازیکنان مانند سعید مهری، پیمان بابایی، ارسلان مطهری و... از طریق وکلای خود جهت دریافت مطالباتشان اقدام کرده و با ارسال نوتیسی به مدیریت باشگاه، خواستار پرداخت طلب هایشان شده بودند، قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

این بازیکن صبح امروز با مراجعه به به سازمان لیگ و با استناد به بندهای قراردادش و اینکه او مطالباتش را طی هفته های گذشته دریافت نکرده است، به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.
 
در صورتیکه باشگاه استقلال نسبت به این موضوع معترض شود، پرونده جهت رسیدگی، به کمیته تعیین وضعیت ارسال خواهد شد اما از آنجایی که بازیکنان این تیم ماه هاست که حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده اند، به نظر می رسد که فسخ قرارداد جلالی از طریق مجاری قانونی انجام شده باشد.

با شکست استقلال در فینال جام حذفی و از دست رفتن سه جام داخلی، انتظار می رود که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده و آبی ها شاهد خروجی های متعددی باشند.
 
https://jahannews.com/vdcjyheoouqetxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyheoouqetxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *