پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بارش‌های رگباری و سیل‌آسای بهاره در ۵ استان

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 839406
پنج استان کشور در ۲ روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند و امدادگران هلال‌احمر به ۸۰۰ نفر حادثه‌دیده در این استان‌ها امدادرسانی کردند.
بارش‌های رگباری و سیل‌آسای بهاره در ۵ استان
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی سرپرست سازمان امدادونجات در تشریح عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی ٤٨ ساعت گذشته گفت: بارش‌های رگباری بهاره در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و مرکزی منجر به سیل و آبگرفتگی در بخش‌هایی از این مناطق شد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در ۲ روز گذشته در ۵ شهرستان و ٢٢ منطقه (٣شهر و ١٩ روستا) مشغول امدادرسانی بودند، افزود: ٧٩٩ حادثه‌دیده در این مدت از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شدند، ١٩٤ نفر اسکان اضطراری داده شدند و آبگرفتگی ۱۰۲ واحد مسکونی، تخلیه شد.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت:: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و .. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
 
https://jahannews.com/vdchvwn6-23nxkd.tft2.html
jahannews.com/vdchvwn6-23nxkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *