چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دلار آزاد وارد کانال‌ ۴۰ هزار تومانی شد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 839400
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت سکه و دلار کاهش شدیدی داشت، همچنین دلار غیررسمی وارد کانال ۴۰ هزار تومانی شد.
دلار آزاد وارد کانال‌ ۴۰ هزار تومانی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۱۲۴ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۲۹۵ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار به نرخ توافقی صرافی، امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد به دلیل نبود تقاضا‌، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

کاهش تقاضای سوداگری، توافقات بین‌المللی و دیپلماسی منطقه‌ای دولت، چشم انداز روشن اقتصاد کشور در حوزه پولی و ارزی و اخباری مبنی بر آزادشدن بخشی از پول‌های بلوکه‌شده، از دلایل اصلی ریزش قیمت ارز در روزهای اخیر است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه طرح قدیم در بازار امروز با کاهش یک میلیون تومانی به نرخ ۲۵ میلیون تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۵۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰میلیون و ۴۳۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با افزایش ۶ صدم درصدی، ۱۹۶۴ دلار بود.
https://jahannews.com/vdcbg9bwgrhbfap.uiur.html
jahannews.com/vdcbg9bwgrhbfap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *