کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ویژه دربی

10 خرداد 1402 ساعت 13:14

تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه و تا پایان آن برای برگزاری این مسابقه که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود حضور دارند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور  تهران بزرگ در  خصوص  تمهیدات ترافیکی مسابقه  پرسپولیس  و استقلال  فینال جام حذفی گفت: تیم‌های  پلیس  راهور  تهران بزرگ از ساعاتی  قبل از  آغاز مسابقه و تا پایان آن برای  برگزاری  این مسابقه که در  استادیوم آزادی  برگزار  می‌شود حضور دارند و برای تسهیل عبور  و مرور مراجعه کنندگان و علاقمندان  تمهیدات ویژه‌ای  خواهند داشت.

سرهنگ مومنی  افزود: با توجه به اینکه فروش  بلیط  به شیوه اینترنتی  اتفاق  افتاده است، طبیعی  است که بخش  عمده‌ای از  افرادی  که به استادیوم مراجعه می‌کنند قبلا از  سایت‌ها تهیه بلیط  نموده اند و ما با جمعیتی  حدود ۳۵ هزار  نفری  روبرو خواهیم بود و پارکینگ‌های  استادیوم آزادی ویژه طرفداران فوتبال به همین منظور آماده سازی  شده است.

معاون آموزش  و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ اشاره داشت: همکاران بنده تا  بعد از پایان مراسم در معابر پیرامونی  و اطراف  استادیوم آزادی  حضور  دارند و نسبت به روان سازی  ترافیک و تامین امنیت نظم عبور  و مرور فعالیت خواهند داشت.

وی  توصیه کرد: مراجعه کنندگان از  توقف  در  خیابان‌های  اطراف  استادیوم جدا خودداری  نموده چرا که همکاران بنده ضمن اعمال قانون از  توقف  در  محل‌های  ممنوعه جلوگیری  خواهند کرد.
 


کد مطلب: 839278

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/839278/تمهیدات-ترافیکی-پلیس-راهور-ویژه-دربی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com