پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

معرفی 4 مدل از بهترین صندلی های ماساژور

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 839247
آیا می‌دانید بهترین صندلی ماساژور دنیا چه صندلی است؟ آشنایی با بهترین صندلی ماساژور برای افرادی که استفاده از این محصول را به ماساژ دستی ترجیح می‌دهند، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
معرفی 4 مدل از بهترین صندلی های ماساژور
آیا می‌دانید بهترین صندلی ماساژور دنیا چه صندلی است؟ آشنایی با بهترین صندلی ماساژور برای افرادی که استفاده از این محصول را به ماساژ دستی ترجیح می‌دهند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. انتخاب و خرید بهترین مبل و صندلی ماساژور، علاوه‌بر رفع دردهای فیزیکی، به افزایش آرامش ذهنی شما نیز کمک می‌کند. ما قصد داریم در این مطلب بهترین مدل صندلی ماساژور با آپشن‌ها و قابلیت‌های متنوع را در 4 مدل به شما معرفی کنیم. پس از آشنایی با این صندلی‌های ماساژ و خرید مناسب‌ترین مدل آن، دیگر هیچ نگرانی بابت گرفتگی عضلات و دردهای مفصلی نخواهید داشت.

صندلی ماساژ روتای مدل RT-8900؛ یک ماساژور صندلی فول آپشن

در‌حال‌حاضر صندلی ماساژ روتای مدل RT-8900 یکی از بهترین صندلی ماساژور های دنیا محسوب می‌شود. این صندلی 12 برنامه ماساژ خودکار دارد که هر سلیقه ماساژی را پوشش می‌دهد. صندلی ماساژ روتای مدل RT-8900، دو بازوی مکانیکی جداگانه برای انجام هر نوع ماساژ را دارد. در این دستگاه گوی‌های مختلفی برای قسمت‌های گوناگون بدن تعبیه شده است؛ به‌گونه‌ای که در قسمت پشتی دستگاه 6 گوی ماساژ که 4 نوع آن برای پایین کمر و 2 نوع آن برای کتف و گردن مورد‌استفاده قرار می‌گیرند.
صندلی ماساژ روتای 8900، قابلیت پوشش کامل پشت کمر شما را دارد. هم‌چنین همه افراد با قد و وزن متفاوت می‌توانند با تنظیم ناحیه پشت کمر، بهترین استفاده را از این دستگاه داشته باشند. یکی از مزایای جذاب دستگاه RT-8900، برخورداری از سیستم ایجاد گرما است که در سه حالت قابلیت تنظیم دارد. وجه تمایز دیگر این صندلی ماساژور روتای نسبت به مدل‌های دیگر، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده آن است؛ به‌گونه‌ای که هنگام استفاده از این صندلی می‌توانید جک اضافی زاویه کمر و نشیمنگاه را بازتر کرده تا بدن در صاف‌ترین حالت ممکن قرار گیرد. اگر قصد خرید مبل ماساژور با امکانات پیشرفته و آپشن‌های جذاب را دارید، پیشنهاد ما به شما صندلی ماساژ روتای مدل RT-8900 است.

 

صندلی iRest مدل SL-A100؛ پیشرفته‌ترین انواع صندلی ماساژ

صندلی iRest مدل SL-A100 از 23 برنامه حرفه‌ای خودکار برخوردار است. این صندلی ماساژور یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین صندلی‌های برند آی رست در مدل سه‌بعدی محسوب می‌شود. قابلیت سه بعدی این دستگاه باعث می‌شود تا در همه جهات، با گوی‌ها و تیغه‌های گوناگون، عضلات بدن ماساژ داده شوند. غلطک و گوی‌های صندلی آی‌رست مدل SL-A100 علاوه‌بر حرکات طولی و عرضی برای ماساژ بدن، از حرکات عمقی نیز استفاده می‌کند؛ این ویژگی تاثیر ماساژ را دو چندان خواهد کرد. از امکانات و ویژگی‌های این دستگاه ماساژور برند iRest، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:
  • رنگ‌بندی متنوع
    هیتر گرمایشی با فیبر کربن در پشت کمر
    بالشتک سر با قابلیت تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی
    قابلیت جدا شدن دسته‌های بغل صندلی
    مجهز پورت USB، بلوتوث و اسپیکر
    کشش کمر و پا در حین ماساژ
    قابلیت ذخیره برنامه ماساژ برای سه نفر
    قابلیت تنظیم ماساژ در قسمت پشت کمر
صندلی iRest مدل SL-A100 برای ماساژ کمر از دو شیوه L و S شکل استفاده می‌کند. برای ماساژ شانه نیز، این دستگاه از کیسه‌های هوا برخوردار است. در قسمت نشیمنگاه این صندلی نیز با حرکات موجی شکل، بدن شما به‌خوبی ماساژ داده خواهد شد. صندلی ماساژور آی رست مدل A100 از امکان ایجاد ضربه‌های پرقدرت و ماساژ عمقی برخوردار است؛ بنابراین این دستگاه را می‌توان بهترین صندلی ماساژور برای ورزشکاران و بدنسازان نیز به شمار آورد.

 

صندلی آی‌رست مدل SL-A389-2؛ بهترین صندلی ماساژور خانگی

صندلی SL-A389-2 از سری صندلی‌های ماساژور برند iRest است که عملکرد آن به‌صورت دو بعدی خواهد بود. این مدل صندلی ماساژور برای استفاده افراد مختلف از ورزشکاران حرفه‌ای گرفته تا افراد سالمند مناسب است. صندلی آی‌رست مدل SL-A389-2 از 6 برنامه ماساژ برخوردار است. هم‌چنین برای ایجاد دسترسی بهتر، امکان ذخیره 2 برنامه موردعلاقه‌‌ نیز در حافظه این دستگاه وجود دارد. صندلی iRest مدل A389 در قسمت پشت 4 گوی ماساژ دارد که از پشت گردن تا پایین نشیمنگاه را با مکانیزم L ماساژ می‌دهد. این دستگاه برای ماساژ ستون فقرات نیز از حرکات S بهره می‌گیرد.
با استفاده از این سری صندلی‌ ماساژورهای برند iRest، امکان ماساژ تلفیقی رولینگ و گواشا تایلندی برای کف پاها نیز برای شما فراهم است. علاوه‌بر این، با استفاده از صندلی آی‌رست A389 می‌توانید اکسیژن خالص‌تری تنفس کنید؛ زیرا سیستم تهویه هوا این دستگاه با رها کردن یون‌های منفی، ذرات ریز موجود در هوا را از بین می‌برد. شما می‌توانید این صندلی را از فروشگاه مبل ماساژ، نمایندگی رسمی محصولات آی رست، به‌را‌حتی سفارش دهید. هم‌چنین، امکان خرید ماساژور دستی بدن در مدل‌های مختلف نیز از این فروشگاه فراهم شده است.

صندلی RT-5862 برند روتای؛ یک صندلی ماساژور کاربردی‌ و پیشرفته

برند روتای، بهترین برند صندلی ماساژور محسوب می‌شود که صندلی ماساژور RT-5862 را به بازار عرضه کرده است. این صندلی با طراحی بسیار شیک و زیبا در دو ترکیب رنگ قهوه‌ای-مشکی و سرمه‌ای-سفید در فروشگاه مبل ماساژ عرضه می‌شود. صندلی RT-5862 برند روتای 9 برنامه ماساژ اتوماتیک دارد. این دستگاه ماساژ با بهره‌‌گیری از یک لایه اضافی روی ایربگ‌های دست، تجربه‌‌ای فوق‌العاده از ماساژ کامل ساعد و کف دست را برای شما فراهم می‌کند. هم‌چنین طول قسمت پا در این دستگاه تا 15 سانتی‌متر افزایش می‌یابد و باعث ایجاد کشش مطلوبی در دو جهت زانو و ساق پا می‌شود.
یکی از بهترین قابلیت‌های صندلی ماساژ اتوماتیک RT-5862، وجود سیستم ایجاد گرما در ناحیه کمر و ساق پاست. این ویژگی علاوه‌بر افزایش گردش خون، باعث برطرف شدن اسپاسم‌های عضلانی نیز می‌شود. دستگاه ماساژ RT-5862 یکی از مدرن‌ترین صندلی‌های ماساژور محسوب می‌شود. این مبل ماساژ، با‌توجه‌به امکانات پیشرفته مانند ماساژ‌های اتومات و ماساژ دست به شکل سوزنی، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

بهترین برند صندلی ماساژور در فروشگاه مبل ماساژ

در این مطلب بهترین صندلی ماساژور در 4 مدل را به شما عزیزان معرفی کردیم. برای خرید بهترین مبل ماساژ اولین و مهم‌ترین عامل نیاز فردی شماست. اگر در حال تجربه اولین خرید صندلی ماساژور هستید، حتما هنگام خرید به این لیست توجه کنید تا انتخابی عالی و مطمئن داشته باشید. چنانچه قصد خرید بهترین مدل صندلی ماساژور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت moblemassage.com بزنید. انواع صندلی‌های ماساژ در برندها و مدل‌های مختلف از سایت مبل ماساژ قابل سفارش هستند. اگر برای انتخاب صندلی ماساژور نیز دچار تردید هستید، کارشناسان این مجموعه به‌خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcayona049neu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayona049neu1.k5k4.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پیشنهاد میشه از جایی بگیرید که برند های مختبف باشه اینطوری راحت میتونید انتخاب بهتری داشته باشید