جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۰

پلیس یک زن را به خاطر لباسش از هواپیما پیاده کرد

يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 838916
حد برهنگی در همه جای دنیا تعریف شده که قوی ترین آن در آمریکاست. همان پلیسی که دزد را می گیرد با برهنگی مقابله می کند.
پلیس یک زن را به خاطر لباسش از هواپیما پیاده کرد
به گزارش جهان نيوز، مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در مراسم افتتاح رادیو تبیین مراسم گفت: همه در معرض تهاجم هستیم، برای اینکه تحرک ما جهاد محسوب شود، بایستی نیت خالص داشته باشیم . ما باید به سلاح بصیرت خود را مسلح کرده و دنبال کار باشیم . بصیرت شاخصه های مختلفی چون «فهم واقع بینانه» دارد. امروز زندگی مدنی به دلیل انقلاب دیجیتال با امواج عظیمی از اطلاعات‌نما پر شده است.

محمدجواد لاریجانی تصریح کرد: در حال حاضر غرب از موشک و دسترسی هسته ای ما نگران نیست، بلکه از عقلانیت ما نگران است. نباید از دفاع از اسلام پشیمان شویم، باید با شجاعت در جهاد تبیین نقش داشته باشیم. نظام مدنی ما بزرگترین دستاورد است و این تجربه چالش بزرگی برای غرب است. چون معتقدند سکولاریسم لیبرال انتهای رشد بشر است. وقتی انقلاب پیروز شد چندین شبهه پیدا شد که اسلام دین خصوصی است و به درد امروز نمی‌خورد. حضرت امام جلوی این شبهات مثل کوه ایستاد. امام می خواست ما شجاعانه فکرمان را بیان کنیم‌.

وی انتخابات را ناموس جمهوری اسلامی خواند و گفت: انتخابات باید با رقابت صحیح باشد. همه باید وارد شویم که انتخابات خوب صورت گیرد. در نظام جمهوری اسلامی من کسی را انتخاب می کنم که بازوی خوبی برای ولایت باشد و در واقع فلسفه رای کمک به ولی امر است.

رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌
لاریجانی با اشاره به مساله رفراندوم گفت: در انگلستان ۳ رفراندوم در طول ۵۰۰ سال برگزار شده و در امریکا هیچ رفراندوم صورت نگرفته است. برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌. مگر در امریکا اجازه می دهند بر اساس قوانین اساسی‌شان تصمیمی گرفته شود؟ حد برهنگی در همه جای دنیا تعریف شده که قوی ترین آن در آمریکاست. همان پلیسی که دزد را می گیرد با برهنگی مقابله می کند. در امریکا اگر خانمی در بانک برهنه باشد جلوی بانک او را می گیرند. طبق قانون می‌گویند شما گسل در اخلاق عمومی ایجاد کردید. به تازگی خانمی که لباس تنگ داشت را از هواپیما پیاده کردند. حتی اگر خانمی برهنه پشت پنجره خانه اش باشد، کسی که در خیابان دیده می تواند به پلیس زنگ‌ بزند و اطلاع بدهد.
https://jahannews.com/vdccs4q4e2bq1o8.ala2.html
jahannews.com/vdccs4q4e2bq1o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
....
Iran, Islamic Republic of
نظراتان درباره ربا و سود بانکی در کشور چیست
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
در اين مورد نظري ندارند.
Iran, Islamic Republic of
ربط اینها به هم چیه ؟.
Iran, Islamic Republic of
ربا و اختلاس از نتایج غیرمستقیم بی حیایی در جامعه است. جامعه ای که حکم قرآنی و اجتماعی حجاب و عفت را زیر پا گذاشت، نباید توقعی از انجام ندادن سایر جرم‌ها داشته باشه!
Iran, Islamic Republic of
اگر جامعه نگر و از بالا به قضایا نگاه کنی ، همه رذائل و بدیها برای تان بد است .دیگر برایتان فرق نمیکند کدام گناه انجام شده.دین مبین اسلام با همه بدیها مقابله میکند.
Iran, Islamic Republic of
ربا و سود بانکی مثل بی‌حجابی و بدحجابی هست
رضا
Bulgaria
داداش بحث سرِ برهنگی نیست. به کی بگیم. صحبت سر اینه که آیا پیامبر(ص) و علی(ع) در حکومتشان «حجاب اجباری» داشتند یا نه؟ ..
Iran, Islamic Republic of
آقا رضا
دوره پیامبر هم حجاب اجباری بود چون هم قضیه اجتماعیه و هم دستور قرآن است
اصلا اولین محجبه ها زنان ایرانی بودند و البته اون موقع عده ای بدحجاب هم مثل الان بودن
بچه فلاح
Iran, Islamic Republic of
.
و اگر لازم باشد با فرمان رهبری جمع و جور کردنه موضوع کاری ندارد