پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

دعوای خونین بر سر کشیدن سیگار

دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 838906
پسر ۱۸ ساله‌ای که به‌خاطر سیگار کشیدن، برادر بزرگ‌ترش را به قتل رسانده است در بازجویی‌ها ماجرا را توضیح داد.
دعوای خونین بر سر کشیدن سیگار
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، بامداد سه‌شنبه دوم خرداد‌ماه قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری مشیریه از قتل مرد جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر ۲۴ ساله‌ای به نام فرهاد روبه‌رو شد که با ضربه چاقو به سینه‌اش به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول در در‌گیری با برادر ۱۸ ساله‌اش به نام فرزاد به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد در این درگیری فرزاد پدرش را نیز زخمی کرده است.

بازگشت قاتل به محل حادثه

پسر جوان به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت. درحالی‌که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید قاتل فراری به محل حادثه بازگشته است. بدین ترتیب مأموران راهی محل شدند و متهم را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

اعتراف

متهم صبح دیروز در دادسرای امور جنایی مقابل قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی با اظهار پشیمانی به قتل برادرش اعتراف کرد. وی در ادعایی گفت: من سیگار و گل می‌کشیدم و برادرم همیشه به من اعتراض می‌کرد که چرا سیگار و گل مصرف می‌کنم.

او چند باری با من درگیر شده و مرا کتک زده بود. از او دلخوشی نداشتم تا اینکه شب حادثه حدود ساعت ۱۲ شب بود که به خانه برگشتم. برادرم مشروب خورده و مست بود که دوباره به من اعتراض کرد و با هم درگیر شدیم.

پدر و دایی‌ام میانجیگری کردند و درگیری ما پایان یافت. سپس از خانه بیرون رفتم، اما برادرم پشت سرم داخل کوچه آمد و با من درگیر شد. خیلی عصبانی شدم و چند بار چاقو را به طرفش پرتاب کردم که یکی از چاقو‌ها به بالای سینه‌اش برخورد کرد. پدرم قصد میانجیگری داشت که او هم زخمی شد. فرار کردم و به پارک اطراف محل خانه‌مان رفتم تا اینکه دوستانم به من خبر دادند برادرم فوت کرده است.

متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
https://jahannews.com/vdcbgwbw0rhbf9p.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbw0rhbf9p.uiur.html
برچسب ها: قتل کشیدن سیگار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر خانه و خانواده ای که در آن بویی از خدا و دین و مذهب و باور به قیامت و بهشت و جهنم خدا نباشه ,مطمئنا" مبتلا به انواع کثافتکاریهایی همچون مشروبات الکلی و مواد مخدر و بی ناموسی و بی غیرتی و بی حیایی میشه و سرانجامشون هم جز نکبت و عاقبت شر نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا! بسیار صحیح می فرمایید.
Iran, Islamic Republic of
خانواده شون اینهارو میخونن لطفا دل نشکنید وقتی ک اطلاعی از زندگیشون ندارید قضاوت نکنید.