پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

۹ نفر در کشور مافیای واردات پارچه چادر هستند!

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب: 838557
9 نفر در کشور ما، مافیای واردات پارچه چادر مشکی هستند و این حوزه را در دست گرفتند و زمانی هم که پارچه به دست تولیدکننده و فروشنده می‌رسد، اولین سؤالی که می‌شود این است که برند آن چیست؟
۹ نفر در کشور مافیای واردات پارچه چادر هستند!
به گزارش جهان نيوز، مدیر یکی از فروشگاه‌های پوشاک ایرانی- اسلامی، در گفت‌وگو با برنا در خصوص مشکلات گسترده مربوط به تولید پارچه چادری گفت: متأسفانه جذابیت پارچه‌های چادری و تولید انبوه آن نیز نتوانست از قیمت چادر کم کند، دلیل آن هم این است که درصد کمی از مواد آن در کشور تولید می‌شود و بخش قابل توجهی از مواد آن از کشورهای چین، کره و ژاپن تولید و وارد کشور می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که ما می‌توانیم تولید کنیم و نمی‌کنیم، اظهار کرد: مگر می‌شود نتوانیم تولید کنیم، چند سال پیش من خاطرم هست از برنامه 20:30 یک گزارشی پخش شد درباره مافیای پارچه چادری که در آن اعلام شد، 9 نفر در کشور ما مافیای واردکننده پارچه چادری هستند و این حوزه را در دست گرفتند و متأسفانه در ایران هم وقتی پارچه به دست تولیدکننده و فروشنده می‌رسد، اولین سؤالی که می‌شود این است برند آن چیست.

این فروشنده همچنین تصریح کرد: سؤال همه این است که چرا نساجی‌های ما پارچه چادری تولید نمی‌کنند، مگر صنعت نساجی ما ضعیف است؟، خیلی از پارچه‌های تولید ایران امروز صادر می‌شود و به لحاظ جنس بسیار مرغوب است، مگر می‌شود نتوانیم پارچه چادری تولید کنیم، قیمت یک چادر سنتی مشکی با پارچه کره‌ای الان یک میلیون 695 هزار تومان است.

وی در پایان یادآور شد: چرا در مملکتی که چادر حجاب برتر است، باید پارچه آن چادر را کشور دوست و همسایه برای ما تولید کند، مگر چنین چیزی می‌شود.
https://jahannews.com/vdcdkj0j5yt0sk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkj0j5yt0sk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از اول انقلاب این تیتر با تعداد نفرات کمتر شروع شد خدا رو شکر حالا به 9 نفر رسیدن تقریبا برابر با تعداد دولتهای بعد انقلاب