کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه زورگیران زنان در دام پلیس افتادند؟

4 خرداد 1402 ساعت 5:39

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد که از خانم ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 16 فقره زورگیری اعتراف کردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: شب 31 اردیبهشت ماه سال جاری عملیات کلانتری 141 شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده خیابان کاج تهران بودند که به یک موتورسیکلت 2 ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانمی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 50 و 23 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 16 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.


کد مطلب: 838530

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/838530/چگونه-زورگیران-زنان-دام-پلیس-افتادند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com