کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشمولان دارای ۳ فرزند و بیش‌تر معاف می‌شوند

3 خرداد 1402 ساعت 14:29

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مشمولان وظیفه دارای ۳ فرزند و بیش‌تر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از شرایط جدید معافیت دوره ضرورت را اعلام کرد که به این شرح است: برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای ۳ فرزند می‌باشند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌گردند.

گفتنی است، صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکانپذیر خواهد بود.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است. 

مشمولین وظیفه برای آگاهی بیشتر از چگونگی اجرای موارد مذکور و بهره‌مندی از این تسهیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت، به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه نمایند.


کد مطلب: 838514

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/838514/مشمولان-دارای-۳-فرزند-بیش-تر-معاف-می-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com