پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پایش ایمنی ۱۶ هزار ساختمان ناایمن در تهران

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 838503
شهردار تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.
پایش ایمنی ۱۶ هزار ساختمان ناایمن در تهران
علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با مهر، با اشاره به برنامه شهرداری تهران برای ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن گفت: تعداد ساختمان‌های نا ایمنی که روز گذشته لیست آن منتشر شد ۱۲۹ عدد بود و باید تاکید کنم که این ساختمان‌ها فقط از نظر موضوعات مرتبط با آتش نشانی محل اشکال هستند.

وی ادامه داد: با اطلاع رسانی و پیگیری از طریق صاحبان ساختمان‌ها تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش یافت و سپس لیست آنها به دستگاه قضائی ارجاع شد و به دنبال مطالبات و تذکراتی که دستگاه قضائی می‌دهد صاحبان ساختمان‌ها در جهت ایمن سازی آنها اقدام خواهند کرد.

زاکانی با اشاره به سایر ساختمان‌های ناایمن تهران اظهار کرد: به طور کلی از ماه‌های قبل کاری میان هشت دستگاه از داخل و بیرون شهرداری آغاز شده است که خروجی آن بررسی بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران بوده است.

شهردار تهران افزود: با پایشی که انجام می‌شود ایمنی ساختمان‌ها از منظر آتش نشانی، ایمنی سازه و سایر موضوعات بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا ایمن سازی ساختمان‌های شهرداری تهران نیز آغاز شده است یا خیر گفت: تضمین اولیه این است که ابتدا از خودمان کار را آغاز کنیم و ساختمان‌های شهرداری تهران نیز از لحاظ بررسی شده‌اند به طور کلی تمامی کارها از خودمان آغاز می‌شود.
https://jahannews.com/vdce7v8vxjh8xni.b9bj.html
jahannews.com/vdce7v8vxjh8xni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *