پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

بودجه شرکت‌های دولتی شفاف می‌شود

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 838493
با اجرایی شدن آیین نامه انتظام بخشی، شفاف سازی و ضابطه بندی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی، درآمدها و هزینه‌های این شرکت‌ها، شامل پرداخت‌ حقوق، مزایا و هدایا به صورت عمومی منتشر می‌شود.
بودجه شرکت‌های دولتی شفاف می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص مصوبات هیئت ویزان گفت: دولت با پیشنهاد اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و این لایحه احتمالا امروز تقدیم مجلس می‌شود.

جهرمی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین آیین نامه انتظام بخشی، شفاف سازی و ضابطه بندی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی تصویب شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دولتی حجم بودجه ای و و رفت و برگشت های مالیشان از حجم بودجه عمومی دولت هم بیشتر است و نیازمند نظارت موثر و تعیین ضوابط جدی تر هستند ادامه داد:عدم نظارت هزینه‌های شرکت‌های دولتی به ویژه اعضای هیئت مدیره مدیرعامل و مدیران مجموعه که قبلاً منجر به پدیده هایی مثل حقوق های نجومی می‌شد در این آیین‌نامه ساماندهی شده شده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: با اجرایی شدن این آیین نامه درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی شامل پرداخت‌ حقوق، مزایا و هدایا مشخص و عملکرد مالی و درآمدها و هزینه‌های شرکت های دولتی به صورت عمومی منتشر می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcco4q412bq108.ala2.html
jahannews.com/vdcco4q412bq108.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of

شركت ملي نفت هم بودجه اش شفاف ميشه ؟؟