کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همه شرایط مهیای پذیرش حجاج ایرانی می‌باشد

3 خرداد 1402 ساعت 12:49

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به اینکه نیرو‌های ستادی و عملیات اجرایی در مدینه منوره و مکه مکرمه مستقر شده اند تاکید کرد که همه شرایط مهیای پذیرش زایران کشورمان می‌باشد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، سید عباس حسینی بامداد سوم خرداد ماه در آیین بدرقه نخستین گروه زایران حج تمتع ۱۴۰۲ در فرودگاه حضرت امام (ره) ضمن تقدیر از تمامی دستگاه‌های همکار در برنامه ریزی و خدمت گزاری به زایران کشورمان گفت: از تمامی دست اندرکاران در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت که در جهت ارتقا سطح خدمت رسانی به حجاج تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود:سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی با کمک و همکاری یکدیگر در بازه زمانی حدود یک ماهه از ۲۱ ایستگاه پروازی کار انتقال حجاج به عربستان را انجام می‌دهند و برنامه ریزی دقیقی برای انتقال و بازگشت زایران صورت گرفته است.

رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه نیرو‌های ستادی و عملیات اجرایی در مکه و مدینه مستقر شده اند گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و تمامی دست اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان تلاش می‌کنند تا عزیزان دغدغه‌ای در رابطه با مسکن، هواپیما، حمل و نقل و .. نداشته باشند و با آسایش و سلامت به اعمال و مناسک خود بپردازند و از چشمه جوشان معرفت بهره بگیرند.

حسینی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج وزیارت گفت: اهتمام به فرمایشات ایشان با این مضمون که توجه به ابعاد سیاسی، اجتماعی و معنوی حج داشته باشید که از برکاتش مودت، محبت و همدلی و اطلاع از موضوعات جهان اسلام است لازم می‌باشد که انشاالله همه این موضوع را سرلوحه قرار دهیم و با توصیه ایشان بتوانیم به خوبی از فضای معنوی حرم‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری شرکت در نماز جماعت و پرهیز از بازار گردی مورد توجه زایران قرار گیرد.

رییس سازمان حج وزیارت از زایران درخواست کرد:همانگونه که آیین نامه‌ها و قوانین مربوط به زمان اعزام را در داخل میهن رعایت می‌کنید به قوانین کشور میزبان نیز احترام بگذارید.

حسینی تصریح کرد: زایران عزیز ضمن توجه به قوانین کشور میزبان به صحبت و راهنمایی‌های مدیران کاروان‌ها و روحانیون کاروان توجه داشته باشند تا سفری در کمال آرامش داشته باشند.


کد مطلب: 838492

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/838492/همه-شرایط-مهیای-پذیرش-حجاج-ایرانی-می-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com