چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱۳
پیام سرلشکر سلامی به سردار رادان:

سپاه و فراجا انتقام شهدای اخیر سراوان را از آمران و عاملان آن می‌گیرند

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 838292
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت مرزبانان غیور فراجا در سراوان نوشت: گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.
سپاه و فراجا انتقام شهدای اخیر سراوان را از آمران و عاملان آن می‌گیرند
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی  شهادت مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور را به سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده  نیروی انتظامی کشور تبریک و تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور
برادر ارجمند سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

سلام علیکم؛
شهادت پرافتخار مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور در حمله جنایتکارانه اشرار و تروریست‌های جیره‌خوار و تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی استکباری را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و مرزداران غیور انتظامی کشور به ویژه خانواده معظم شهیدان عالیقدر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند مدافعان مرزهای میهن عزیز در فرماندهی انتظامی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی این سرزمین که همواره مورد حسد و طمع دشمنان است، ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی، انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.

به روح بلند شهیدان والامقام این جنایت درود می‌فرستم و با آرزوی بقا و دوام صبر و پایداری خانواده معظم شهدا، موفقیت و سربلندی فرماندهی انتظامی کشور در میدان‌های سترگ و خطیر مأموریت‌های محوله برای صیانت از امنیت و نظم عمومی جامعه اسلامی و انقلابی را از درگاه خدای کریم و نعیم مسألت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
https://jahannews.com/vdcjhoeo8uqet8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhoeo8uqet8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک بار انتقام بگیرید کافیه
Amir
Iran, Islamic Republic of
درانتقام همه شهدا خون شهید نمر فراموش نشه
Iran, Islamic Republic of
والا فکر نمی کنم
انتقام خون صیاد خدایی
سردار سلیمان
سردار حجازی
فخری زاده
شهدای شاهچراغ
و دهها نفر دیگه اگه گرفته شده بود این طفل معصومها اینجور شهید نمی شدند.
Iran, Islamic Republic of
بهتر است انتقام بگیرید بعدا اعلام کنید .
سردار عزیز جان
برادر دلاورم
انتقام امریستواجب واجب
امابهتر نیست قبل از اقدام ترور این تروریست های نحس را خفه
کنید
Iran, Islamic Republic of
چرا نیروهای مسلح مستقر در مناطقی چون سیستان بلوچستان ، کردستان که معبر منافقین و تروریست ها ست و هر روز هم داریم از این نقطه ضربه می خوریم ملبس به جلیقه های ضدگلوله نیستند مگه ارزش جلیقه ضدگلوله بالاتر از جان جوانان برومند ایران اسلامی است. یک کمی مسئولان توجه و تامل کنند.
Iran, Islamic Republic of
با عرض پوزش ! برادر عزیز سردار سلامی در حد اقل 3 تا 5 سال گذشته ده ها بار وعده انتقام داده اید ! ایا بهتر نیست زیرساختهای امنیتی مناطق اسیب پذیر که به اسانی تروریستها از ان عبور میکنند را باز سازی و ایمن افزایی کنید تا شاهد این وقایع ناگوار نباشیم ؟؟
Iran, Islamic Republic of
برخی انجام شده و برخی برای انجام در زمان مناسب برنامه ریزی شده نمی دانی بدان. وقتی ۲۰ سال پیش قایق های انتحاری خلیج فارس ناو آمریکا را هدف می گرفت ایران هرگز اعلام نمی کرد ما این کار را انجام داده ایم. کمی سیاست بلد باش فرزندم. ولی شیطان بزرگ خودش حساب کار دست ش می آمدم که هر غلطی پاسخی درخور و شایسته خواهد داشت
دانا
Iran, Islamic Republic of
یاد و خاطره رزمندگان اسلام رو که با دستان خدا پیروزی بزرگ خرمشهر رو رقم زدند گرامی می داریم و یاد ادامه دهندگان این راه که شهدای اردیبهشت امسال هستند را ارج می نهیم. خرمشهر اولین فتح بود و ما سالهاست که با شهدایمان فاتح آبراه ها و سرزمین ها و حوادث گوناگون بوده ایم سلام بر جهان آرا و یاران پاکش و سلام بر فرزندان اسلام در همه اعصار از ازل تا ابد.
ان شاءالله که فتح قدس نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
ليست انتقام ها رو بنويس .
Iran, Islamic Republic of
ضمن تسلیت شهادت مرزداران عزیزمان بایددقیقا بررسی شود در کیفیت و کمیت مراقبت های امنیتی مرز سراوان چه نقاط ضعفی داشته ایم.
.
Iran, Islamic Republic of
.
مجید معتمدی روزنامه نگار نوشت: برای مقابله با تروریسم باید سپاه قدس واحدی تهاجمی تحت عنوانِ ۰۷ تشکیل دهد و تروریست‌ها را با پهپاد در خاکِ پاکستان منهدم کند.
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز چرا مرزهای ما مجهز به دوربینهای مخصوص و سلاح خودکار نیست ؟