شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

زن جوان در قم با بیهوش کردن طعمه هایش پولدار شد / پلیس فاش کرد

سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۵
کد مطلب: 838274
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق طلاجات که از طریق نوشیدنی حاوی ماده بیهوشی، از تعدادی از شهروندان در شهر قم سرقت کرده بود، خبر داد.
پلیس فاش کرد: زن جوان چگونه پولدار شد؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سرهنگ جعفر عباسعلی پور در گفت و گویی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در یک بیمارستان با خانمی آشنا و در ادامه پس از تعارف و خوردن نسکافه بیهوش و طلاجات وی سرقت شده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه در محل سرقت و محیط پیرامونی تصویر سارق را در دوربین های مداربسته به دست آوردند و تلاش برای دستگیری نامبرده آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با انجام یکسری اقدام های پلیسی سرنخی از حضور متهم به دست آمد و کارآگاهان نامبرده را با هماهنگی مقام قضائی در منزلش دستگیر کردند.

عباسعلی پور افزود: پس از دستگیری این متهمه تصویر وی در چندین صحنه سرقت به روش بیهوشی در مناطق دیگر شهر در سال گذشته و جاری نیز استخراج شد که در موردی متهمه در مسجد جمکران خانم زائری را نیز با شیوه دوستی سوار بر خودرو کرده و پس از بیهوش نمودن مالباخته وی را در بیمارستانی رها می کند و طلاجات وی را به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان به سرقت می برد.

وی اضافه کرد: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
https://jahannews.com/vdcjaoeoxuqet8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaoeoxuqet8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
آیا این قبیل سارقین که با شکستن محکمترین "حرز" که اعتماد اجتماعی است، مشمول قطع ید نمیشوند؟ مبالغ و مقادیر طلای مسروقه، به "حدشرعی" نخود سرقتی نمیرسد؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آیا چنین شخصی باید با چادر نماز نمایش داده شود، ؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یک خانم چرا باید 400 میلیون طلا با خودش حمل کند؟!.مگر گاو صندوق امانات است!.کمی هم خودمان رعایت کنیم و دیگران را به طمع نیندازیم.