سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
الهام چرخنده:

زنان حضور پررنگی در عرصه فیلمسازی ایثار دارند

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 838240
زنان نقش پررنگی در نخستین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار داشته و با فیلم‌های سینمایی، مستند و پویانمایی در این جشنواره حضور فعال دارند؛ ضمن اینکه با موضوعات مختلف در آثارشان به چگونگی حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته‌اند.
زنان حضور پررنگی در عرصه فیلمسازی ایثار دارند
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی نخستین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، الهام چرخنده با حضور در برنامه زنده تلوزیونی «شب‌های شرقی» که هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر از شبکه خراسان‌رضوی پخش‌ شد درباره نقش زنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: روحیه‌ شهادت‌طلبی و ایثار زنان در دوره‌های مختلف تاریخ بر کسی پوشیده نیست و آن‌ها این مسئله را هم با حضور در عرصه جنگ و هم با قلم بارها نشان داده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به برگزاری جشنواره ‌بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار در مشهد مقدس گفت: این جشنواره که امسال پنجمین دوره ملی و نخستین دوره بین‌المللی خود را پشت سر می‌گذارد، با هدف توسعه فرهنگ شهادت‌‌طلبی و تکثیر و تداوم فرهنگ ایثار برگزار شد که این روند بدون تردید به مرور زمان تاثیرات خود را در جامعه نمایان می‌کند.

او با اشاره به حضور بانوان در این جشنواره اظهار کرد: زنان نقش  پررنگی در این جشنواره دارند، منیر قیدی، اعظم جوانمردی، سمانه رمضانی، زهره نجف‌زاده، حنانه شهاب‌الدین، مهسا زینی، فاطمه باقری و... تنها برخی از بانوانی هستند که با فیلم سینمایی، مستند و پویانمایی در این جشنواره حضور فعال دارند و با موضوعات مختلف در آثارشان به چگونگی حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته‌اند.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار تا 3 خردادماه هر روز از ساعت 9:30 صبح تا 19 عصر در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد مقدس، برگزار خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcc04q4x2bq1i8.ala2.html
jahannews.com/vdcc04q4x2bq1i8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *