جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سراوان

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 838199
پیکر شهدای حمله تروریستی به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان با حضور جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و مردم استان سیستان و بلوچستان ‌در زاهدان تشییع شد.‌
تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سراوان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پیکر مطهر پنج شهید حادثه تروریستی سراوان با حضور پرشور و کم‌نظیر اقشار مختلف مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع شد.

سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی و مسئولان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مظلوم مرزبانی حادثه تروریستی هنگ مرزی سراوان حضور دارند.

فرمانده مرزبانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند. صبر ما تا حدودی است؛ کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند. 

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در این مراسم اظهار داشت: حادثه تروریستی سراوان و شهادت 5 تن از مرزبانان استان سیستان و بلوچستان بی پاسخ نخواهد ماند.

5 تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در ‌درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند. در این درگیری که در منطقه "مَک سوخته" رخ داد، 2 مرزبان کادر و 3 سرباز به شهادت رسیدند و 2 مأمور دیگر نیز مجروح شدند.‌
https://jahannews.com/vdcf1cdc1w6dmya.igiw.html
jahannews.com/vdcf1cdc1w6dmya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *