جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طارمی: دوست دارم آقای گل شوم/ قهرمانی دست ما نیست

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 838043
مهدی طارمی ابراز امیدواری کرد در پایان فصل جاری لیگ برتر پرتغال جایزه بهترین گلزن را به دست آورد.
طارمی: دوست دارم آقای گل شوم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی طارمی که هر چهار گل پورتو را در بازی هفته سی‌‌وسوم لیگ برتر پرتغال برابر فامالیسائو به ثمر رساند و با 21 گل به صدر جدول آقای گلی لیگ پورتو راه یافت، درباره جایزه آقای گلی گفت: دوست دارم این جایزه را به دست آورم و آن را کتمان نمی‌کنم. البته راموس (مهاجم 18 گله بنفیکا) هم کیفیت گلزنی خوبی دارد. کسب این جایزه بخشی از وظیفه من به عنوان یک مهاجم است. باید منتظر باشیم و ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مهاجم پورتو درباره پیروزی 4 بر 2 در خانه فامالیسائو اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. در 15 -20 دقیقه اول خوب بازی کردیم، 2 گل زدیم، اما پس از آن هیجان ما فروکش کرد و دو گل خوردیم. برای کسب پیروزی آمده بودیم و تلاش کردیم در نیمه دوم دو گل دیگر زدیم و پیروز شدیم. از چهار گلی که در این بازی زدم خیلی خوشحالم و مثل همیشه تلاشم را به کار بستم.

طارمی با اشاره به شانس قهرمانی پورتو در لیگ برتر پرتغال خاطرنشان کرد: قهرمانی دیگر در دستان ما نیست. بنفیکا اگر امشب پیروز شود قهرمان خواهد شد. در طول فصل تمام تلاش خود را کردیم. در بازی بعدی نیز برای حفظ شخصیت پورتو به میدان خواهیم رفت و باید پیروز شویم. جام حذفی را هم پیش‌رو داریم و روی آن تمرکز می‌کنیم.
https://jahannews.com/vdcdoj0jsyt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoj0jsyt0sz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *