دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
برای بیستمین هفته متوالی؛

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو + فیلم

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 838023
هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیستمین هفته متوالی در تل‌آویو و دیگر شهرها علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
به گزارش جهان نيوز، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیستمین هفته متوالی در تل‌آویو و دیگر شهرها علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان بار دیگر مخالفت صریح خود را با طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو اعلام کردند.


 
 
اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیش از چهار ماه تداوم یافته و سرزمین‌های اشغالی را برای بیتسمین هفته متوالی به صحنه درگیری معارضان و حامیان کابینه تبدیل کرده است. از زمان اعلام این طرح تاکنون تل آویو و سایر شهرک‌های اشغالی هر شنبه شب شاهد تجمعات صهیونیست‌های منتقد برنامه‌های کابینه نتانیاهو است و رهبران معارض نیز به برنامه‌های خود علیه نتانیاهو ادامه می‌دهند.

فیلم

تشدید بحران‌های داخلی برای کابینه بنیامین نتانیاهو در شرایطی است که بسیاری عقیده دارند او برای فرار از این بحران‌ها دست به ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین در غزه زد و جنگ پنج روزه را آغاز کرد، اما دقیقا فردای آتش‌بس بار دیگر دهها هزار نفر در خیابان‌های تل آویو علیه نتانیاهو شعار دادند و اکنون نیز بحران بودجه‌بندی گلوی کابینه افراطی او را گرفته است.

«مئیر دوغون» تحلیلگر سیاسی در این باره به شبکه ۱۲ اسرائیل گفت که بحران به جزوی از عناصر اصلی کابینه نتانیاهو تبدیل شده است. او گفت: « نتانیاهو با وعده‌های بزرگ به احزاب راستگرای افراطی آن‌ها را جذب خود کرد تا کابینه‌اش را تشکیل دهد، اکنون زمان عمل به وعده‌هاست و نتانیاهو برای حفظ خود همواره باید در پی راضی نگه داشتن افرادی چون بن گویر و اسموتریچ باشد».
https://jahannews.com/vdcb5wbwfrhbfgp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5wbwfrhbfgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *