يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

خودداری شمشیربازان عراقی و کویتی از دیدار با رقبای صهیونیست

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 837948
تیم ملی شمشیربازی عراق و شمشیرباز کویتی به علت خودداری از رویارویی با رقبای صهیونیست، از ادامه حضور در مسابقات جهانی انصراف دادند.
خودداری شمشیربازان عراقی‌ از ديدار با صهيونيست‌ها
به گزارش جهان نيوز، مهر به نقل از المیادین نوشت: تیم ملی شمشیر بازی عراق ضمن خودداری از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی، از مسابقات انفرادی جام جهانی شمشیر بازی «اپه» در ترکیه انصراف داد.

فدراسیون شمشیربازی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، به علت حضور تیم رژیم صهیونیستی در رقابت‌های استانبول ترکیه در بخش انفرادی و پس از مشخص شدن قرعه دور گروهی و هم گروهی برخی از شمشیربازان عراقی با حریفان، صهیونیست تصمیم به انصراف از رقابت‌ها گرفت است.

این تصمیم با توجه به مصوبه مجلس عراق و تاکید بر مخالفت با هر گونه عادی سازی با رژیم جنایتکار صهیونیستی و در راستای همدردی با مردم مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد. با این وجود شمشیربازان عراق در رقابت‌های تیمی حاضر خواهند شد.

این خبر در حالی است که «عبدالعزیز الشطی» شمشیرباز کویتی نیز به علت حضور حریفی از رژیم صهیونیستی از مسابقات جهانی استانبول ترکیه انصراف داد.

الشطی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد که به علت هم‌گروهی با حریف صهیونیست از ادامه حضور در مسابقات جهانی شمشیربازی انصراف داده است.

وی تأکید کرد که اعتماد زیادی به خداوند دارد و ان شاء الله خیر و برکت الهی در آینده و در زمان مناسب شامل حال او خواهد شد.

این ورزشکار کویتی در نوامبر سال ۲۰۱۹ هم حاضر به رقابت با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد از مسابقات جهانی سوئیس کناره‌گیری کرد.
https://jahannews.com/vdcgtu977ak9wy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtu977ak9wy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *