جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

دستبند پلیس بردستان سارق موبایل قاپ

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 837872
در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در هفته‌های اخیر در محله باقرشهر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش پیدا کرد.
دستبند پلیس بردستان سارق موبایل قاپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و سابقه دار محدوده باقرشهر در حین سرقت خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۶ فقره سرقت معترف شده است.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در هفته‌های اخیر در محله باقرشهر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش پیدا کرد.

وی گفت: در پی گشت زنی‌های هدفمند در ساعات پیک جرایم در نقاط جرم خیز، روز گذشته مأموران به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با تحت نظر قرار دادن موتورسوار، مأموران متهم را هنگام موبایل قاپی از شهروندی مشاهده و در حالی که قصد داشت با سرعت متواری شود در یک تعقیب و گریز کوتاهی زمین گیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه از وی کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۶ فقره سرقت موبایل قاپی در محدوده باقرشهر معترف که تا کنون ۲ شاکی به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی نموده که پس از اخذ شکایت شکات، تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان منزل
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری ۲ مرد جوان که با همکاری یکدیگر از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی در حال گشت زنی در محدوده اتوبان ستاری تهران بودند که به یک خودروی پراید با دو سرنشین که منازل مسکونی را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از منازل رفته و یکی از متهمان اقدام به ورود به منزل می‌کند که مأموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و آنان را رو دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌های بیشتر از خودروی متهمان آلات و ادوات سرقت، یک تابلو فرش، تعدادی کفش و ۵ دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ لطیفی با اشاره به سوابق متهمان ۳۳ و ۵۳ ساله در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی‌های اولیه به ۱۷ فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کردند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهمان همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
https://jahannews.com/vdccmmq4i2bq148.ala2.html
jahannews.com/vdccmmq4i2bq148.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *