سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

احتمال برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با عربستان

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 837869
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از احتمال برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی عربستان خبر داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال برگزاری مسابقه‌ای دوستانه با تیم ملی عربستان گفت: خوشبختانه بعد از اینکه روابطمان با عربستان خوب شد، دو بازی دوستانه با این تیم برگزار کردیم (در رده نوجوانان). احتمالا یک بازی دوستانه با تیم ملی عربستان برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: به احتمال فراوان برای فینال جام حذفی، دو مهمان (رؤسای فدراسیون فوتبال) از کشورهای منطقه به ایران سفر می‌کنند. دیپلماسی ورزشی خوبی سعی داریم ایجاد کنیم.

تیم ملی در خرداد ماه با حضور در تورنمنت کافا، اولین مرحله از اردوی آماده‌سازی‌اش برای حضور در جام ملت‌های آسیا را پشت سر می‌گذارد. با توجه به اینکه در مهر ماه تیم ملی در تورنمنتی با حضور قطر، اردن و عراق شرکت می‌کند، مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال برنامه‌ریزی برای پر کردن فیفادی شهریور ماه هستند و باید دید در این زمان با تیم ملی عربستان بازی دوستانه انجام می‌شود یا خیر.
https://jahannews.com/vdciqyav3t1apv2.cbct.html
jahannews.com/vdciqyav3t1apv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *