دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳

گستاخی آمریکایی به شیوه بایدن در سفر به هیروشیما؛ عذرخواهی در کار نخواهد بود

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 837776
به گفته مشاور امنیت ملی کاخ سفید رئیس جمهور آمریکا در سفر آتی به شهر هیروشیما از مردم این شهر به دلیل بمباران اتمی عذرخواهی نخواهد کرد.
گستاخی آمریکایی به شیوه بایدن در سفر به ژاپن
به گزارش جهان نيوز، تسنیم به نقل از اسپوتنیک نوشت: جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه گفت جو بایدن در سفرش به هیروشیمای ژاپن برای شرکت در اجلاس سران گروه 7، به دلیل بمباران این شهر توسط آمریکایی‌ها از مردم هیروشیما عذرخواهی نخواهد کرد.

سران هفت کشور قدرتمند اقتصادی جهان موسوم به گروه 7 قرار است از 19 تا 21 مه (29 تا 31 اردیبهشت) در هیروشیما گرد هم آیند.

بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی (به ترتیب 6 و 10 آگوست 1945) دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، علیه امپراتوری ژاپن انجام گرفت.

حدود 220 هزار نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که 20 هزار نفر از آنان را نظامیان ژاپنی و بقیه را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند.

بیش از 100 هزار نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال 1945 بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیو اکتیو جان خود را از دست دادند.
https://jahannews.com/vdcfeedcvw6dmea.igiw.html
jahannews.com/vdcfeedcvw6dmea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Romania
خاک بر سر مردم ذلیل ژاپن که این الاغ را راه میدهند
Iran, Islamic Republic of
بالا خره روزی این جنایتکاران بابت همه جنایتهاشون درپیشگاه خداوند مجبوربه عذرخواهی خواهند شدواون روزخیلی دورنیست انشاالله
shayan
Iran, Islamic Republic of
کسی که واسه دشمن سر خم کنه لیاقتش بیشتر از اینهاست...