پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

وصیت نامه شهید ۱۷ ساله/ رفتم تا جان بی‌ارزشم را تقدیم کنم

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 837763
نوجوان شهید عزت‌الله اگدرنژاد در سن 17 سالگی در منطقه رقابیه شهد شیرین شهادت را نوشید که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌اش یادبودی برای آن شهید عزیز در گلزار شهدای هفتگل بنا شده است.
وصیت نامه شهید ۱۷ ساله/ رفتم تا جان بی‌ارزشم را تقدیم کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، دانش‌آموز بسیجی شهید عزت‌الله اگدرنژاد در روز بیست و چهارم اردیبهشت سال 1344 در کوی حزب‌الله شهر نفت‌خیز هفتگل دیده به جهان گشود. آرام، متین و مودب بود و از روشنگری دوستان و تشویق آنها برای حضور در جبهه غافل نبود، به نماز اهمیت می‌داد و در نمازهایش شهادت در راه خدا را درخواست می‌کرد.

پس از گذراندن دوره آموزشی در مسجدسلیمان راهی جبهه شد که 18 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید ولی پیکر پاکش در خاک جبهه ماند و به وطن بازنگشت که جزو شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس محسوب می‌شود.

نوجوان شهید عزت‌الله اگدرنژاد در سن 17 سالگی در منطقه رقابیه شهد شیرین شهادت را نوشید که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌اش یادبودی برای آن شهید عزیز در گلزار شهدای هفتگل بنا شده است. شهید عزت‌الله اگدرنژاد در وصیت‌نامه‌اش نوشت: «درود بر امام خمینی بت‌شکن زمان، آزاد‌کننده انسان‌ها، او که حرفش را می‌داند، قلبش، قلب شما محرومان و ستمدیدگان و منتظران عدل است.

اکنون که وصیت‌نامه مرا باز کرده‌اید و می‌خوانید، می‌دانم چشمانتان ‌اشکبار شده، چون ذاتا در نهاد هر خانواده‌ای موجود است که وقتی فردی از خانواده‌اش شهید و یا به مرگ عادی و طبیعی از دنیا برود در لحظه اول غمگین می‌شوند و سپس با صبر خداوندی استقامت می‌کنند. با توجه به فتوای امام، من عازم جبهه جنگ حق علیه باطل می‌باشم تا با نثار جان بی‌ارزش خود در راه اسلام، وطنم و رهبر عالیقدر امام خمینی، درخت انقلاب اسلامی میهنم را بارورتر سازم و ریشه ضد انقلاب را برکنم، باشد که مورد پذیرش درگاه احدیت واقع گردد.»
https://jahannews.com/vdcb0zbwfrhbfzp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0zbwfrhbfzp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شادی ارواح پاک و مطهر شهدا صلوات....