جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هیئت پارلمانی ایران عازم منامه شد

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 837530
هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور شرکت در کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی عازم منامه شد.
هیئت پارلمانی ایران عازم منامه شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در راس هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در نشست کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی شد.

در نشست کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی منامه علاوه بر جمهوری اسلامی ایران ۲۱ کشور مهم آسیایی دیگر از جمله؛ چین، هند، روسیه، عربستان، ترکیه، پاکستان، قزاقستان، اندونزی، عراق و امارات نیز شرکت می‌کنند.

نشست منامه موضوع‌هایی نظیر انرژی، آب، اشتغال، فقر، غذا، آموزش، محیط زیست و بهداشت و سلامت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و شرکت کنندگان در این نشست پیشنهاد‌ها و راه کار‌های خود را برای پیشرفت کشور‌های حوزه مجمع مجالس آسیایی در زمینه‌های مختلف ارائه خواهند کرد.
 
https://jahannews.com/vdcds50jzyt0sk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcds50jzyt0sk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *