جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وزارت ارتباطات: قطع اینترنت نخواهیم داشت

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 837407
مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در واکنش به خبرهایی مبنی بر رایزنی آموزش و پرورش برای قطع‌ اینترنت در زمان کنکور اعلام کرد در زمان برگزاری امتحانات هیچگونه قطع اینترنت نخواهیم داشت.
وزارت ارتباطات: قطع اینترنت نخواهیم داشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمد احسان خرامید رئیس مرکز اطلاع رسانی  و روابط عمومی وزارت ارتباطات در واکنش به خبرهایی مبنی بر رایزنی آموزش و پرورش برای قطع‌شدن اینترنت در زمان کنکور اعلام کرد در زمان برگزاری امتحانات هیچگونه قطعی اینترنت نخواهیم داشت.

 خرامید در صفحه ویراستی خود نوشت: همانگونه که در سال قبل هم اعلام شد وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.

پیش از این باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش داده بود که «محسن زارعی»، رئیس مرکز ارزش‌یابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، در تشریح اعلام برنامه‌های این سازمان برای امتحانات نهایی گفته با وزارت ارتباطات درحال رایزنی هستند تا به مدت ۱۰ تا ۱۱ روز اینترنت بین‌الملل قطع شود.

گفته شده بود که در برگزاری امتحانات از ۵ تا ۳۰ دقیقه پس از امتحان، اینترنت قطع می‌شود. وزیر ارتباطات در واکنش به قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور دی‌ماه سال ۱۴۰۱، وعده داد که این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.

رئیس قوه قضاییه نیز از قطع اینترنت هنگام برگزاری کنکور گلایه کرده بود و این را امر غیرمنطقی برای جلوگیری از تقلب در کنکور دانست.
https://jahannews.com/vdcgzu97uak9wt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzu97uak9wt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *